25 lutego 2015

Ręcznie robione kartki na różne okazje :)

Cześć :)

Troszkę zaległości mi się tu narobiło, więc dziś - rzutem na taśmę - kilka kartek, które powstały już jakiś czas temu :)

Jako pierwsza - romantyczna kartka ślubna. Jej główną ozdobą jest piękny obrazek z różą oraz przewiązany sznureczek. Do tego ręczne przeszycia, róże na tiulu, papiery z kolekcji Dom Róż od Lemoncraft i stempelek i karteczka gotowa :)


Kolejna kartka powstała z tej samej kolekcji papierów:


Kartkę pozostawiłam bez napisu, dzięki czemu stała się uniwersalna i można ją wręczyć na dowolną okazję :)


Jest warstwowa i mocno tuszowana :)

Na koniec równie uniwersalna kartka, tym razem z papierów Tylko Mnie Kochaj - miałam w domu kilka ostatnich arkuszy. Szare papiery połączyłam z różowym kwiatem. Kartka jest skromnie zdobiona, postawiłam tu na prostotę, elegancję i...warstwy :)



Kompozycja została podklejona na moich ulubionych kostkach 3D, zdecydowanie wolę je od tych maleńkich, problematycznych kosteczek :D Tu wykorzystałam kostki o grubości 2 i 3 mm :)

***
Mam nadzieję, że moje dzisiejsze propozycje przypadły Wam do gustu. Uwielbiam papiery i dodatki Lemoncraft i często mam tak, że jak już po nie sięgnę, to powstaje kilka prac hurtem ;-)

***

Życzę Wam miłego dnia i duuużo słoneczka - bo nie wiem, jak u Was, ale u mnie dziś ponuro i deszczowo, aż nic się nie chce!

Buziaki,

Kasia


2 komentarze:

  1. Piękny romantyczny klimat. Wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne-romantyczne. Najbardziej pierwsza mi się podoba, ale każda w sobie ma coś wyjątkowego:)

    OdpowiedzUsuń