16 lutego 2015

Morskie opowieści - ramka na podobraziu / Sea stories - canvas

Cześć!
Hello!

Dziś chcę pokazać Wam moją drugą pracę na wyzwanie Scrap Around The World. Tym razem zrobiłam ramkę na podobraziu. Tło wykonałam przy użyciu białego gesso, niebieskiej mgiełki, zielonego i żółtego distressa, preparatu perfect pearls (błękitnego i seledynowego), kleju do decoupage, gazy, promarkerów, stempli i masek :-) A mówię o tym, ponieważ w Scrapgangu ruszyło nowe wyzwanie - z samodzielnie zrobionym tłem, zapraszam TUTAJ po szczegóły i inspiracje naszego DT!
Today I want to show you my second project for Scrap Around The World challenge. This time I made canvas. I did background with white gesso, blue mist, green and yellow distress, preparation perfect pearls (blue and aquamarine), decoupage glue, gauze, promarkers, stamps and stencils :-) And I say this because in Scrapgang we have a new challenge - a self-made-background, I invite HERE for details and inspirations of our DT!

Jeśli chodzi o SATW, to przypomnę cudowną tablicę inspiracji z tego miesiąca:
And it is gorgeous mood board from the SATW:



Tym razem zainspirowałam się kolorystyką i poszłam w morskie klimaty ;-) Łódź ze zdjęcia wygląda prawie tak, jak ta z tablicy ;-) Dodałam "sieci rybackie" zrobione z gazy, barwionej promarkerami, tagi z papieru z drewnianym wzorem i tytuł "Morskie opowieści". Na pracy znajdziemy kwiaty i ćwieki z najnowszej kolekcji LemonCraft 'Sercem Malowane', dorzuciłam pociętą na kawałki tekturkę z I-Kropka, trochę guzików i dobranych kolorystycznie cekinów.
This time I got inspired by the colors and I went in the marine atmosphere ;-) Boat in the photo looks almost like that of the mood board ;-) I added the "nets" made of gauze dyed promarkers, paper tags with wooden pattern and the title of "Sea stories". At work we can find flowers and brads from the newest collection LemonCraft 'Heart Painted', I added cut into pieces die-cut from I-Kropka, a little buttons and color-matched sequins.



Trochę szczegółów:
Some close-ups:










Mam nadzieję, że moja praca Wam się podoba ;-)
I hope you like my canvas ;-)


Życzę miłego dnia!
Have a nice day!

Kasia

9 komentarzy:

  1. Kasiu, śliczny wiosenny blejtram. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful canvas! I love the bold colors! Great texture with the buttons cheesecloth etc. . .Well done! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, cudne tło - zachwycająca praca :)

    OdpowiedzUsuń

  4. magnificent canvas! I love all the colors and details!All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your canvas is just beautiful!! Love all the details and bright colors! Thank you for joining the SATW challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great work, your canvas is beautiful !! Thank you for playing at SATW :)
    Lydie Denis

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW Kasia what a fabulous canvas. Thank you for joining us over at SATW xx

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszedł. I te wiosenne kolorki.... aż mi sie cieplej robi jak na to patrze:) powodzenia w SATW!

    OdpowiedzUsuń