24 lutego 2015

Kartka dla małej lub dużej damy :-)

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kartką, wykonaną pod wpływem inspiracji naszego Gościa na blogu lemoncraft :-) Gdy zobaczyłam cudne kolorowanki Weroniki, postanowiłam i ja spróbować połączyć papiery z najnowszej kolekcji ze stempelkiem :-) Wyszła mi wesoła, dziewczęca kartka, w sam raz na pierwsze, dziesiąte, osiemnaste, czy nawet pięćdziesiąte urodziny! :D


Stempelek wygrałam kiedyś w Agaterii :-) tak samo, jak promarkery, którymi został pokolorowany :)
Papiery, różyczki, motylki, falbanka i hortensje to oczywiście Lemoncraft, kolekcja 'Sercem Malowane' z odrobiną 'Domu Róż' :)



Później (a może jutro?) przybiegnę do Was z jeszcze jedną kartką, ale teraz wracam do klejenia, póki wena dopisuje :)

Buziaki!

Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz