5 sierpnia 2011

Zazielenił się tag

Na Craft Artwork pojawiło się nowe cykliczne wyzwanie, docelowo ma powstać książeczka tagowa 5 KOLORÓW. Kolor pierwszy: ZIELONY.

Dwa dni temu robiłam porządki w kąciku scrapowym, więc od razu wiedziałam czego użyję. Mój tag wygląda tak:
Jestem z niego baaardzo zadowolona :)

Tło zrobiłam przy pomocy mgiełki domowej roboty (distress crushed olive + woda + perfect pearls sour apple). Na to nastemplowałam zielonym tuszem Latarnia Morska cudną UHKową ramkę z kolekcji Green Expectations. Następnie wytargany z arkusza kawałek papieru z nadrukiem imitującym rękopis (papier kupiłam w scrapcompeelu, ale nie pamiętam nazwy) potraktowałam distressem w kolorze crushed olive, a następnie zgniotłam go, wyprostowałam i przykleiłam :D Później nakleiłam tekturowy trybik z UHK Gallery, potraktowałam go znów oliwkowym distressem, na to nasypałam perfect pearls, a całość utrwaliłam glossy accents ze scrapcomu. Dodałam zielone krople akrylowe z tego samego sklepu, materiałowy kwiatek, dwa guziczki w różnych odcieniach zieleni oraz zrobiłam plisę z cieniowanej zielonej wstążeczki - niestety, nie chciało mi się ręcznie przeszywać plisy, a maszyny do szycia nie posiadam, więc próbowałam załatwić to inaczej i w chwili obecnej wstążeczka jest już oddzielona od reszty, muszę w jej miejsce wkleić coś innego, ale jeszcze nie wiem, co :D :P

Na dziś to tyle, czekam na kolejne kolory wyzwania, a tymczasem zabieram się za pewien większy projekt... Życzę wszystkim udanego, słonecznego weekendu! :*

7 komentarzy:

  1. Ja tak tym razem nie na temat, ale sądzę, że ta akcja może Cię zainteresować: http://virginia-scrap.blogspot.com/2011/08/butterfly-project-projekt-motyl.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Sama mam ochotę zrobić zieloniutki tag :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, w wakacyjnych klimatach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile tu użytych technik !!!
    SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tag, Masz rację, że UHKowa ramka jest
    przepiękna(dlaczego ja jej nie mam?)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń