30 sierpnia 2011

Urodzinowa kartka dla 12-latki

Otrzymałam ostatnio trudne - jak dla mnie - zlecenie. Miałam zrobić kartkę urodzinową dla 12-letniej dziewczynki. Problem miałam niesamowity, bo przecież takie 12 lat to chyba najgorszy wiek: już nie dziecko, ale jeszcze nie nastolatka... Wiedziałam tylko, że Sumi - bo tak ma na imię Solenizantka - lubi kwiaty. Postanowiłam więc zrobić ukwieconą kartkę - kolorową i radosną, dziewczęcą, ale nie przesłodzoną i niezbyt dziecięcą... Czy mi się to udało? Sama nie wiem. Mam tylko nadzieję, że kartka spodoba się dziewczynce oraz zamawiającym pracę Dziadkom!

Na pierwszej stronie moje skromne próby zaprzyjaźnienia się z Big Shotem: ramka i zawijasek wycięte przy użyciu wykrojników Marianne D. Cała kartka jest w tonacji turkusowo-fioletowej z elementami w bieli, do jej wykonania użyłam papierów Lemonade i ILS. Brzegi papierów są delikatnie poszarpane i potuszowane tuszami Latarnia Morska - fioletowym i turkusowym. Ze scrapcomu pochodzą też samoprzylepne kryształki, cyferki-naklejki i część kwiatków.

Środek również ozdobiony, utrzymany w tej samej kolorystyce co pierwsza strona, ale bardziej ascetyczny: nie dodawałam tu już kwiatów ani motyli, żeby nie przesłodzić. Jest tylko tag ze stemplem Lemonade oraz wydrukowane i oprawione życzenia.
I jeszcze fotki w wersji "na płasko" ;)

Wrócę tu jutro w pewną szczególną pracą, z której jestem dumna. I będzie duuużo zdjęć.

5 komentarzy:

  1. kartka piękna, kolorowa, dziewczęca i wcale nie przesłodzona, a dziewczynka ma śliczne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest nie przesłodzona, kolorki mam stonowane, w sam raz dla 12-latki:) Fajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna- solenizantkę z pewnością ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń