3 sierpnia 2011

Słów kilka i propozycja wymiany :)

A ja dziś bez nowej pracy.
Melduję tylko posłusznie, że wykonałam już pracę, która będzie dodatkiem do candy i muszę przyznać, że z efektu jestem zadowolona, więc jeśli ktoś jeszcze się nie dopisał, to można to zrobić TUTAJ. Macie czas do 19 sierpnia :)

A ja po dwóch twórczych dniach robię sobie małą przerwę - dziś przytaszczyłam z Ikei dwie mini-komódki, w sumie uzbierało mi się 8 szufladek na przydasie ;))) Muszę się teraz pozbyć paskudnych pudełek po butach i wszystko poprzenosić w nowe miejsce. Zapewne znajdzie się coś, co będę mogła jeszcze dorzucić do candy ;))

Mój kącik scrapowy coraz bardziej przypomina kącik scrapowy ;D - i baaardzo mnie ten fakt cieszy :)

ps. Może ktoś miałby ochotę na małą prywatną wymiankę? Chętnie przyjęłabym coś wykonane przez inną Scraperkę, w zamian mogę zrobić zakładkę, zawieszkę, albo coś innego, czemu podołam. Wiem, że nie jestem wybitną scraperką, ale jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnej wymianie i chyba wolałabym zacząć tak na mniejszą skalę, prywatnie, z kimś, kto zgodzi się przyjąć pracę od kogoś niezbyt zaawansowanego scrapowo - poziom moich umiejętności możecie ocenić na podstawie pokazywanych tu prac! Jeśli ktoś będzie chętny, to bardzo proszę o komentarz pod postem i/lub maila na adres: katarzynagrudnik@gmail.com
:)

2 komentarze:

  1. Jestem chętna na wymianę! :D Mam do zaoferowania 4 różne ATCiaki, które kiedyś robiłam po 2 sztuki, ale koniec końców nie trafiły na wymiany... Właśnie z myślą o takiej spontanicznej wymiance je przetrzymuję :> Już wysyłam maila z adresem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem początkującą scraperką, ale chętnie się wymienię!
    Marzę o zawieszce "Kącik scrapowy Zuzik". Jakoś nie mam czasu, ani weny, żeby samej sobie zrobić.
    Jeżeli jesteś zainteresowana, to daj znać, co Ty byś chciała.
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń