18 sierpnia 2011

W okienku

Jupi, po całym dniu problemów blogger chyba w końcu odpuścił i mogę zamieścić kartkę, którą zrobiłam na wyzwanie#3 w UHK Gallery- inspiracje :)
Karteczka powstała dość spontanicznie, zerknęłam na ramkę, którą dostałam od Ayeedy :*, chwyciłam za trawiasty stempel, który leżał na biurku jeszcze po zrobieniu poniższego scrapa i reszta jakoś tak sama mi się skomponowała :) Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu:
W rolach głównych: papiery UHK, tusz ze scrapcomu i motyl wycięty z papieru BoBunny z C4Y :)
Cyferki oczywiście też są :))

Jutro moje 24 urodziny :) W związku z tym jeszcze tylko do jutra można dopisywać się na candy! ;) A ja powoli zbieram koperty i paczki, które jutro pootwieram :))))) Czekam jeszcze na przesyłki z ILS, scrapcomu i CraftStore :D Lubię mieć urodziny :D

4 komentarze: