25 lipca 2011

Zakładam, że po A i B musi być C! ;)

Mowa oczywiście o miesięcznym wyzwaniu C4Y :) Temat nr 3 to zakładka... A ja z zakładkami mam zawsze problem, bo chcę, żeby były ładnie ozdobione, ale wiem też, że nie mogą być zbyt wypukłe, bo to utrudnia użytkowanie. Tym razem wybrnęłam z tego dylematu i zrobiłam ozdobę w ramce. W ten sposób zakładka jest ozdobna, ale nic nie wystaje za bardzo ponad papier bazowy...no, może motylki troszkę wystają, ale kto by tam zwracał uwagę na taaaki szczegół? ;)

Do wykonania tej zakładki użyłam przepięknych papierów BoBunny i Pink Paislee, m.in. postacie wycięłam z tego papieru -> KLIK. Papiery same w sobie są bardzo ozdobne, więc dodatków jest niewiele. Na obu stronach zakładki wykonałam ramki, które podkleiłam na taśmie 3d. Wewnątrz ramek znajdują się wycięte postaci wróżki i kupidyna. Pod wróżkę wkleiłam kwiatowe tło, utworzone z papieru z kolekcji Usłane Różami z Galerii Papieru, w rogach ramek umieściłam po kilka malutkich złotych perełek (dziękuję Aniu, perełki są cudne! :*), brzegi ramek wytuszowałam brązowym tuszem Latarnia Morska ze scrapcomu, a poza ramką przykleiłam wycięte z papieru motyle, które również są na piance 3d. I to właściwie tyle :)

Osobiście jestem zadowolona z efektu, to jak dotąd moja najlepsza zakładka :D z niecierpliwością czekam na 4 część wyzwania, mam nadzieję, że to nie będzie technika, z którą nie mam żadnych doświadczeń, głupio byłoby nie móc powiedzieć D.

ps. Czy ja już wspominałam, że jestem mega szczęściarą jeśli chodzi o konkursy organizowane przez UHK Gallery?? :D Dwa razy wygrałam tam Candy, a teraz jeszcze zostałam wylosowana do nagrody w wyzwaniu #1 :D Cudna kolekcja Wenecja za moment będzie moja :D no i przy okazji uzupełniłam UHKowe braki i zrobiłam małe zakupy :D

ps.2. Zachęcam do zapisania się na moje Candy! chyba nie lubicie niespodzianek :P Dlatego dziś wspomnę, że widoczne na zakładce perełki będą częścią nagrody (caaały woreczek strunowy), a jutro pojawi się tu zajawka nagrody :)

4 komentarze:

  1. Prześliczna! Jest naprawdę piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, przepiękna zakładeczka :)
    jak to się mówi, szewc bez butów chodzi... i koniecznie musze sobie zrobić, bo jak na razie, to zapamiętuję stronę, na której skończyłam czytać, ale ileż człowiek może pamiętać...

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakładka! Gratuluję wygranej w wyzwaniu UHK:))) notesik z tego wyzwania również podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń