20 lipca 2011

Urodzinowe życzenia i słów kilka o candy

Pewna cudowna osoba obchodzi jutro urodziny - mam nadzieję, że kartka dojdzie na czas!!

Głównym motywem są róże, ponieważ Solenizantka lubi kwiaty :)
Wykorzystałam tu jedynie kilka papierów z Galerii Papieru i scrap.com.peelu, powycinałam motyw róż nożyczkami, użyłam dziurkacza brzegowego i brązowego tuszu. A na różach zrobiłam krople rosy za pomocą glossy accents :) Wyszła taka spokojna karteczka :D

Żeby więc nie było za spokojnie - środek ciut bardziej poszarpany i zwariowany, ale tylko odrobinkę, aby całość kartki była spójna :)
Mam nadzieję, że Obdarowanej karteczka przypadnie do gustu! Jak widać - w środku do kompozycji dołączył jeszcze słodki UHKowy róż :)

Sądząc po małym zainteresowaniu Candy stwierdzam, że chyba nie lubicie niespodzianek :P Wspomnę zatem, że w paczce znajdą się:
- guziki w unikalnych wzorach i kolorach
- perełki
- kwiatki
- brokat
- scrapki-gałązki z dziurkacza MS
- i jeszcze inne przydatne drobiazgi
oraz trochę słodkości i jakaś moja praca, zajawki candy już niedługo, więc zachęcam do zapisywania się!
Wystarczy wejść TUTAJ, dodać komentarz i postępować dalej według zasad :)

1 komentarz: