18 lipca 2011

Czekoladowe wspomnienia :)

Jak tylko zobaczyłam Wyzwanie#1 na blogu UHK Gallery - inspiracje, wiedziałam, że MUSZĘ wziąć w nim udział. Uwielbiam papiery UHKowe, a z brązami pracuje się wyjątkowo dobrze (i jeszcze z Greenami - to moje dwie ulubione kolekcje z tego sklepu :D).

Nie chciałam robić kartki, chciałam sobie stworzyć coś innego brązowego, coś, co będę mogła zachować. I tak powstała moja pierwsza, podwójna, stojąca ramka :) Nie macie pojęcia, jak ciężko było ją sfotografować!! Zdjęcia są paskudne i nie oddają uroku ramki, ale po dwóch dniach cykania fotek w końcu się poddałam...

Zdjęcia są wysuwane, więc jak mi się znudzą, to mogę tam wsadzić inne :)

Wykorzystałam tu oczywiście papier z UHK Gallery oraz całą masę brązowych dodatków, w odcieniach od gorzkiej czekolady, aż po pudrowy beż :)
Strony ze starej książki potraktowałam distressem (tea dye), kluczyk pomalowałam pękającą farbką Distress crackle paint w kolorze vintage photo, kółeczka przy brzegach to pokrojony " w plasterki" korek z butelki po winie ;)), kwiatki powstały poprzez ponakładanie na siebie i powyginanie kilku dziurkaczowych kwiatków, motyle wycięłam z papieru z kolekcji Gabrielle z BoBunny, środki trójwymiarowych kwiatków to małe złote i brązowe ćwieki, kwiatki na korku mają środki zrobione preparatem liquid pearls w kolorze bisque, pod zdjęciami arkusz Gabrielle BoBunny, guziki wygrzebałam  z mojego pasmanteryjnego pudełeczka :)

Papiery BoBunny oraz  liquid pearls pochodzą ze sklepu C4Y, ćwieki i crackle paint zostały zakupione w scrap.com.pl, tusz distress jest ze sklepu scrapki.pl, a kluczyk pochodzi ze Scrapińca :)

Trochę się rozkręciłam, więc jest szansa, że znów będzie mnie tu więcej :)

3 komentarze:

  1. Piękna rameczka!!!!Byłam pewna ,ze nas nie zawiedziesz i weźmiesz udział w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!! Stworzyłaś niesamowity klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo mi miło :D
    Świetna praca - dziekujemy :*

    OdpowiedzUsuń