13 lipca 2011

Mój Kuba :)

To straszne...Myślałam, że jak skończy się młyn z magisterką i rozpocznę wakacje, to będę mieć mnóstwo czasu na scrapowanie... Sądziłam, że każdego dnia uda mi się stworzyć chociaż jedną pracę. I co? I czasu mam teraz mniej, niż kiedykolwiek!!

W pracy robię nadgodziny (pozdrowienia dla Ewy!! :P), w domu mnóstwo sprzątania w ramach corocznych Wielkich Wakacyjnych Porządków, a do tego nagle wszyscy znajomi chcą się ze mną umawiać na kawę/piwo/ploteczki/ognisko/imprezę urodzinową/oblewanie dyplomu itd. :D

Ale w nocy z 12 na 13 lipca udało mi się w końcu użyć pierwszy z zakupionych niedawno papierów i powstał ten scrap:

Papiery BoBunny są cudne, kocham obie zakupione kolekcje: Gabrielle oraz  Timepiece home i aż mnie serducho boli na myśl, że kiedyś je potnę...Albo, że zasłonię dodatkami cudne wzory... Najchętniej to bym sobie tymi papierami pokój wytapetowała :D W każdym razie - ten LOsek jest dość ubogi w szczegóły, bo nie potrafiłam zakryć większej części tego cudnego papieru, który został stworzony chyba specjalnie z myślą o naszych fotach z zamku ;)))) No, sami powiedzcie, czyż te fotki nie pasują tu idealnie? :D

Scrap zawiera w sobie fotografie z naszej drugiej rocznicy. Na obu fotkach jest mój Ukochany - tytułowy bohater LOska. Na bilecikach umieściłam fragmenty piosenki Anity Lipnickiej "Piękna i rycerz", bo jakoś mi ten utwór siedzi w głowie, a poza tym rycerz skojarzył mi się z zamkiem ;))

Pod jednym zdjęciem ukryłam wysuwany tag, który mocno potraktowałam distressem. Jedna strona tekstu została zamaskowana, ponieważ zawiera bardzo prywatne zwierzenia, na drugiej stronie zapisałam okoliczności stworzenia zdjęć :)
Użyłam: papier bazowy zakupiony w C4Y, literki-naklejki oraz distress ze sklepu scrapki.pl, pasek z cyferkami z UHK Gallery, potargany na paski papier oraz bileciki, tag i ćma z Galerii Papieru, złote i białe ćwieki ze scrapcomu.

Postaram się zaglądać tu częściej ;)

2 komentarze:

  1. przepiękna praca i...cudowny prezent dla ukochanego : )
    ja również mam coraz mniej czasu, choć w praktyce powinno to wyglądać inaczej-.-
    powodzenia w rozwijaniu zdolności twórczych :)

    OdpowiedzUsuń