21 lipca 2011

Czekoladowy notes w wersji mini

Spojrzałam na kalendarz, upewniłam się, że do końca wyzwania#1 w UHK Gallery - inspiracje zostało jeszcze troszkę czasu i w nocy zmajstrowałam mini notesik :)
Musiałam przerobić kwiatki, żeby mi pasowały kolorystycznie (wcześniej były żółto-pomarańczowe), użyłam więc dwóch odcieni farby akrylowej oraz tuszu pigmentowego.
Wewnętrzna część okładki ozdobiona apetycznymi UHKami :)
Dopiero teraz zauważyłam, że po otwarciu notesu widać pierwotny kolor kwiatków, przysięgam, że zaraz to zamaluję! :) Ilość kartek w kratkę na razie jest minimalna - spieszyłam się, żeby zdążyć zgłosić pracę na wyzwanie :P
Notesik jest naprawdę malutki
Powstał z metek od ubrań :) W przyszłości zamierzam podokładać jeszcze sztywne przekładki, karty ozdobne wewnątrz notesu, żeby nie było zbyt nudno i karty te również wykonam na bazie metek - mam ich całkiem sporo!
Po powiększeniu zdjęć widać, że przód maźnięty jest crackle paint. Farbkę tę, a także papier z 1 i 4 strony okładki i kółeczko spinające całość - to produkty zakupione w scrapcomie, kwiatki mam z wygranego candy u Malflu, a perełki i metalową zawieszkę (która posłużyła mi za narożnik) mam od kochanej Ani, która zrobiła mi cudowną niespodziankę :* (dostałam pudło pełne przydasi!! :D)

***
Zachęcam do zapisywania się na moje candy! Obiecuję, że warto!

6 komentarzy:

  1. Uroczy!!nie pomyslałabym zeby zrobic cos z metek..hmm.tyle ich wyrzucam do śmieci:D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ładny gadżet, na pewno się przyda :)) piękne metalowe serducho :) dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny notesik. Taki malutki będzie bardziej poręczny - wszędzie się zmieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest, a ozdobnik na rogu - rewelacyjny i świetnie dobrany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny notesik:) same cudne prace widzę na tym blogu, będę tu zaglądać;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo uroczy notesik!!!

    OdpowiedzUsuń