29 lipca 2011

Bardzo niebiesko

Niebieski to mój ulubiony kolor.
Kocham go we wszelkich odcieniach: od ciemnego, głębokiego granatu, poprzez okraszony szczyptą zieleni turkus, aż po blady, delikatny błękit.

Z tego też powodu nie mogłam przejść obojętnie obok kartkowego wyzwania #63 na SP, gdzie tym razem inspirujemy się zdjęciem w kolorystyce biało-niebieskiej.

Polubiłam ten format kartek, więc jeszcze kilka takich z pewnością się tu pojawi, 3 kolejne już czekają na publikację ;-)
Digi stempel pochodzi z TEGO bloga, został pokolorowany kredkami akwarelowymi i - jak zwykle - męczyłam się z tym przez 2 godziny, a i tak z efektu jestem średnio zadowolona :P Natomiast z samej kartki jestem dumna, chyba fajna mi wyszła, taka potuszowana, poszarpana, warstwowa i...niebieska aż do bólu :D Mam nadzieję, że wspaniała osoba, do której kartka powinna dotrzeć dziś lub jutro, również będzie zadowolona z takiej formy urodzinowych życzeń! :*

Do wykonania tej kartki użyłam papierów z Galerii Papieru, stempla Lemonade, ukochanego turkusowego tuszu Latarnia Morska ze scrapcomu (z tego sklepu również papierowy kwiatek i kropla akrylowa), guzików z candy u Malflu.

3 komentarze: