14 lutego 2011

Wyzwanie #19 w Twórczym Pokoju

A co tam, wiem, że już jedną pracę pokazałam, ale mam czas, to wrzucam kolejną ;)
Jedno wyzwanie w Twórczym Pokoju sobie odpuściłam, ale tego 19 nie mogłam pominąć :D Praca miała dotyczyć tematyki ślubnej i być pracą monochromatyczną. Zdecydowałam się na brązy - może trochę nietypowo jeśli chodzi o ślub... Właściwie to cała kartka jest dość nietypowa i mało ślubna, ale przecież ekstrawaganckie pary młode też się zdarzają ;)
Moja praca na wyzwanie (kolorki odrobinę przekłamane, światło psikusa zrobiło):
Wykorzystałam tu różne odcienie brązu: od gorzkiej czekolady, przez czekoladę mleczną, aż po beż. Mam nadzieję, że nikt nie będzie mieć wątpliwości, że ten papier z napisami to również jakaś forma brązu ;) Jedynym kolorystycznym odstępstwem w tej kartce jest złoty brokat w środku kwiatków, ale w sumie od brązu do złota nie tak daleko, prawda? ;D
Użyte materiały: papiery i kwiatki ze scrappeelu, napis ze scrapińca, potraktowałam go brązową farbką akrylową, cieniowaną za pomocą gąbki do zmywania naczyń :P, brokat oraz mulinę i kordonek do przeszyć mam z prywatnej szuflady ;), przeszycia ręczne, co widać w tych krzywiznach :D A, no i jeszcze dziurkacz brzegowy został użyty :)

I jak? Mam nadzieję, że znośnie!

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo ładna :) kolory inne niż typowe ślubne (jasne), ale oryginalnej parze młodej przypadną do gustu :)
    Myślałam, że ten ciemny kolor to jakiś... jeansowy :) tak to wygląda na zdjęciu :) ale to nie znaczy, że nie pasuje - wręcz przeciwnie :)

    natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale nie znośnie.... Bardzo słodko i czekoladowo :) Z złotem nie martw się do brązu mu po drodze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przez te porównania do czekolady ślinka mi leci :)A takie oryginalne kolorki, zyskują dużo na urodzie. Ja ślubne uwielbiam robić w intensywnej, żywej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo apetyczna w tych czekoladowych brazach:)piękne przeszycia:)dziekujemy za udział w wyzwaniu TP:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to bardziej bordo i fiolety, ale to może być faktycznie wina zdjęcia ;) A sama kartka jest cudna - chyba żadna Twoja karteczka mi się jeszcze tak nie podobała :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń