14 lutego 2011

Trzy kolory w Diabelskim Młynie

Dziś kolejna praca wyzwaniowa - wyzwania stanowią dobrą siłę napędową, idealnie motywują do pracy :) Dziś mój debiut w Diabelskim Młynie - bardzo spodobało mi się wyzwanie: TRZY KOLORY, które polegało na tym, by stworzyć pracę z trzech, dowolnie wybranych kolorów.
Zadanie wydaje się dość banalne, ale w rzeczywistości można mieć z nim spore kłopoty... Chciałam wybrać zielony, brązowy i czarny, ale mój zielony papier z Galerii Papieru ma białe mazy, więc doszła mi biel na rzecz której zrezygnowałam z brązu ;P
Ostatecznie 3 kolory, których użyłam to: zielony, biały i czarny.
Kartka prezentuje się tak:

Do jej wykonania użyłam: zielonych kwiatków i gumowego stempla motylkowego ze scrappeelu, papieru "Kapuśniaczek" z Galerii Papieru, białych kwiatków i zielonych ćwieków Heyda, stempelka Lemonade, guzików, które podkradłam mamie, czarnych koralików, które dostałam od Ewy ;), białego kordonka i czarnej muliny, dziurkacza brzegowego z sercowym motywem.
Proszę o wyrozumiałość w kwestii przeszyć - są robione ręcznie i jest to mój pierwszy raz. Ale bardzo mi się spodobało i dzielnie szyję już kolejne kartki - na kolejne wyzwania i nie tylko ;)

Kartka już jutro zostanie podarowana mamie z okazji urodzin :) mam nadzieję, że Jej się spodoba! i że Wam też choć troszkę przypadła do gustu...

9 komentarzy:

  1. Witam :) Slicznie wyszła ta karteczka :)
    Co do ręcznych szyć, oh do tej pory przez bite 3 lata szyłam tylko ręcznie, każdą pracę od a do z. Myślałam, że z tego się nigdy nie wyleczę.
    A odkąd pracuję i nie ma mnie w domu, w ogóle zapomniałam o szyciach :) Nie mam na nie czasu :)
    I w sumie mi ich nie braknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka i taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna wiosenna... A ręczne przeszycia mają w sobie tyle uroku i serca... powinnaś być z nich dumna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te zielenie :-) wiosnę czuć

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń