4 lutego 2011

Lutowe wyzwanie w Scrapińcu

Na blogu Scrapińca pojawiło się nowe wyzwanie - trzeba wykonać tag ozdobny z użyciem elementów scrapińcowych. Pomyślałam, że to dobry powód, aby stworzyć swój pierwszy tag :D od razu przystąpiłam do pracy, a do dzisiejszego poranka czekałam ze zrobieniem zdjęć. Wklejam wszystkie fotki, bo nie wiem, która w najlepszy sposób ukazuje moją pracę :D Wiem, że nie jest to jakieś arcydzieło, ale jak na pierwszy raz to chyba nawet nieźle mi poszło? Ja jestem zadowolona z efektu :) I z pomysłu ;P

W pracy użyłam tekturowej śnieżynki ze Scrapińca, z tego sklepu pochodzi również klatka :) Papier i kwiatki mam ze scrappeelu, koronkową tasiemkę od babci :D, perełki z artystycznego, a ramka została wydrukowana. Mam nadzieję, że mój twór można zaliczyć do kategorii: tag ozdobny? :>

Swoją drogą - chętnie wcieliłabym w czyn pomysł na tag: mam ochotę uwięzić zimę i szykować się do przywitania wiosny, potrzebuję słońca, ciepła, śpiewu ptaków i zieleni traw...

15 komentarzy:

  1. Nową scrapeko-bloggerkę wita jeszcze nowsza. Mnie też trema nie opuszcza. Pokazuj co tworzysz bo ładne. Do odważnych świat należy! Trzymam kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo - i pomysł i wykonanie :)
    I też chcę już wiosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag i z jakim przesłaniem :-) Super :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! z przekazem zgadzam się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niezłe, naprawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, ma klimacik! I odwiedzaj mnie, pliiiis:) A Twój album na pewno jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny tag i jak najbardziej ozdobny ;-D ..Fajny pomysł z ta uwięzioną śnieżynką..
    Ja tez tęsknie za ciepełkiem..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny tag!!! i jaki fajny sposób na uwiezienie zimy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A to link w sprawie zakręconych kwiatków ;-D
    Wg tego kursiku powstały moje pierwsze kwiatki
    http://scrappassion.mojeforum.net/temat-vt3880.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam po wyróżnienie do mnie :)
    A co do kwiatków to na blogu Paja KAti znajdziesz dokładny kursik na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego uwięziłaś moją śnieżynkę z kartki świątecznej? ;> :P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny tag a i pomysł na zimę bardzo oryginalny ;)
    dziękuję za udział w mom candy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń