23 lutego 2011

Piłkarska kartka urodzinowa :)

Ojej, dawno już tu nic nie dodawałam...Prace tworzę, zdjęcia robię, ale nie mam czasu publikować, bo męczę się teraz z pracą magisterską :( No ale już jestem i zaczynam nadrabiać blogowe zaległości ;)

Dziś przedstawiam Wam kartkę wykonywaną na zamówienie - jest to kartka urodzinowa dla fana piłki nożnej, a kolorystyka nawiązuje do barw klubowych ulubionego klubu Solenizanta :) Kartka została już podarowana, ponoć się podoba :)


W związku z tym, że chyba można ją uznać za pracę monochromatyczną, a użytym w kartce papierem jest papier z Galerii Papieru, zgłaszam ją na Anielskie Wyzwanie #1 :)

W kartce jest trochę przeszyć ręcznych, trochę poszarpanego papieru, elementy nakładane na siebie warstwowo, geometryczny porządek ;).
Stempel "Z najlepszymi życzeniami" pochodzi z Lemonade, obrazek znalazłam w Internecie, pokolorowałam go kredkami akwarelowymi (jak widać - są to moje początki i jeszcze mi to kolorowanie coś niezbyt wychodzi :/), guziki znalazłam w szafce mamy ;P, cyferki sama wycięłam. Materiałów może i nie jest dużo, ale jednak trochę się napracowałam przy tej kartce :D

A następnym razem....A właściwie - sami zobaczycie! :)

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło, że chcecie oglądać moje prace oraz wypowiadać się na ich temat :*

6 komentarzy:

  1. ha piłkarz jak marzenie :-)
    Kartkę na 40 urodziny masz zamówioną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och i ach! :) jak ona mi się podoba, zresztą nie tylko mnie :) śliczna jest! :)))

    natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka :)
    Dziękuje za odwiedziny i pozostawione komentarze na blogu.
    A skoro mieszkasz na Śląsku to może wybierzesz się kiedyś na scrapowe spotkanie do katowickiego Heliosa?
    Więcej informacji na forum scrappassion w temacie: Spotkania scrapkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, po części była moją inspiracją :), skorzystałam z napisu na mojej jeszcze nie publikowanej kartce :) Bardzo dziękuję więc zostaję, obserwuję i podziwiam :) Zapraszam do www.papierowykolorowy.blogspot.com Kiedy opublikuję podam linka do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń