24 lutego 2011

(Jeszcze) Wybrakowana kartka gratulacyjna

Dla moich kochanych Pracodawców (dorabiam sobie jako niania uroczej 2-latki :D) - kartka gratulacyjna z okazji narodzin drugiej córeczki (poród na dniach) :)

Chciałam, żeby było słodko, dziewczęco i nie za bardzo przeładowane - ponieważ w "komplecie" (daję to razem, ale właściwie nijak mają się te dwie rzeczy do siebie) dorzucam bogatszy w dodatki album :)

I tu mam problem: kartka nie jest jeszcze dokończona. Chciałam umieścić w prawym dolnym rogu napis w stylu "Serdeczne gratulacje", albo same "Gratulacje", ale nie posiadam takiego stempla, napisane ręcznie mi nie wychodzi zbyt ładnie, a wydruk z komputera...cóż, jakoś mi tu nie pasuje (??) i teraz moje pytanie nr 1: Czy napis gratulacyjny koniecznie jest potrzebny na pierwszej stronie takiej kartki? Pytanie nr 2: jeśli zrezygnuję z napisu, to co mogłabym dodać do tej kartki, żeby nie sprawiała wrażenia takiej pustej?

Z tego co już użyłam, to: papier różowy w kropeczki oraz papierowe kwiatki pochodzą ze scrappeelu, rysuneczek znalazłam w sieci, wydrukowałam i delikatnie pomalowałam kredkami akwarelowymi (może zbyt delikatnie, hmm?), guziki znów zabrałam mamie, a perełki i dziurkacz brzegowy mam z artystycznego :)

4 komentarze:

  1. Coraz lepiej Ci wychodzi kolorowanie:) Karteczka bardzo ładna, ja bym dała ten napis skoro zostawiłaś miejsce - możesz wydrukować z komputera - czemu nie, dobierz jakąś pasującą czcionkę. Tylko podklej może od spodu kartonem w pasującym kolorze, żeby zrobić taką jakby rameczkę.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza kartka :) rosse dobrze pisze - jeśli napis to niewielki pasek podklejony, ale wg mnie moze być też bez - wcale nie jest pusto, a jak tak Ci się wydaje możesz dodać wąski pasek koronki czy tasiemki - porób sobie przymiarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo w tym miejscu gdzie planowałaś napis - ze trzy pasujące guziczki, lub kropelki akrylowe :) Napis z drukarki - jeśli dobrana jest odpowiednia czcionka - tez nie byłby zły :) Dałabym go na kontrastowy kartonik (np. taki turkusik jak kwiatek na górze) i taśmę 3D, żeby nie było zbyt płasko :)
    A karteczka bardzo faajnie wygląda już teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka. Ja bym wydrukowala napis i zrobila go lekko odstajacy. Czcionek jest tyle ze jakas spokojnie dopasujesz

    OdpowiedzUsuń