9 lutego 2011

Challenge # 12 w Lemonade

Skusiłam się na udział w kolejnym wyzwaniu - tym razem przygotowałam walentynkę na wyzwanie Enczy na blogu Lemonade challenges. Wytyczne nie były zbyt surowe: należało wykorzystać motyw serca i użyć papierów i/lub stempli Lemonade :)
Moja radosna, miłosna kartka wygląda tak:
Ze sklepu Lemonade użyłam papieru na zrobienie serduszka oraz stempla z wyznaniem :) Kwiatki i brązowy papier mam ze scrappeelu, perełki i dziurkacz brzegowy z artystycznego, a starą książkę, fioletową mulinę i fioletową bazę wyjęłam z szafki ;)
Może nie jest to najwspanialsza walentynka na świecie, ale na pewno jedna z lepszych w moim wydaniu ;) Podoba mi się jej mało walentynkowa kolorystyka - bo kto powiedział, że miłość musi mieć kolor czerwony? ;)

ps. kartkę zgłoszę na wyzwanie, jeśli tylko uda mi się tam dodać link, bo ja to ciemna masa jestem, jeśli chodzi o tego typu sprawy ;)))

ps.2. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, jakie zostawiłyście mi pod poprzednim postem. Taka ilość ciepłych słów motywuje do dalszej pracy! :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna nie czerwona kartka;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna !!!!!!!!!!!!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię Młoda Kobieto ;) Ten komentarz pisze inna młoda kobieta, którą znasz ze studiów. :D Bardzo mi się podoba każda z Twoich prac i muszę przyznać, że mnie tym scrapowaniem zaraziłaś. Ale nie mam zamiaru się z tego leczyć. ;) Pozdrawiam Cię ciepło i niecierpliwie czekam na kolejne Twoje dzieła.
    Kasia K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kartka, zwłaszcza, że ma nietypowe kolory walentynkowe :)

    OdpowiedzUsuń