2 września 2015

Zielona uniwersalna kartka ze schowkiem

Witajcie!

Wczoraj na blogu Lemoncraft pojawił się mój post inspiracyjny :-) Dziś to tu, u mnie, chciałabym Wam pokazać jedną z dwóch prac, jakie w ramach inspiracji wykonałam. Połączyłam produkty dwóch wspaniałych, polskich marek: Lemoncraft i Agaterii :) Praca jest cała zielona, z elementami w kolorze złota. Barwy oraz motyw koronki i odrobinę błysku (cekiny) wzięłam z urodzinowej tablicy konkursowej Agaterii. Zielona wstążeczka w groszki idealnie pasuje do obrazka z nakrapianymi balonikami! :D

Praca jest też inspiracją na najnowsze wyzwanie Scrapgangu, które ruszyło wczoraj. Wieloznaczny tytuł "Zamaskuj się" można dowolnie interpretować. Ja użyłam maski (w centralnej części kompozycji) i przez nią nałożyłam białą pastę strukturalną, którą następnie podbarwiłam zielonym tuszem kredowym, a ponadto zamaskowałam w kompozycji kartki kieszonkę z wysuwanym tagiem na dodatkowe życzenia, zdjęcie, etc. :-)







Z Agaterii pochodzą:

- maska gałązki
- tekturka gałązki
- stempelek z napisem (na tagu)

A z Lemoncraft:

- papier z zestawu 'Dom Róż Basic'
- zielony kwiat z pręcikami oraz zielona różyczka (pozostałe kwiaty to samoróbki)
- tekturowa klatka
- biały sznurek woskowany
- cekiny zielone i brązowe
- samoprzylepna papierowa koronka
- zielona wstążeczka w groszki

Pełną listę materiałów Lemoncraft, wraz z odnośnikami do sklepu, znajdziecie na firmowym blogu :)

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia Udalska

9 komentarzy: