24 września 2015

SATW no.3 :-)

Cześć :D
Hi!

Mam coś na wyzwanie Scrap Around The World :D
I have something for Scrap Around The World challenge :D


To mój trzeci projekt na wyzwanie w tym miesiącu :O Obiecuję, że ten jest ostatni :)))
It's my 3rd project for this month challenge :O I promise, that it's the last one :)))



Tym razem zainspirowały mnie:
This time inspired me:

- kolory / the colors
- odręczne pismo / hand write (w tytule i na taśmie washi/in title and on the washi tape)
- bladoróżowa róża / soft pink rose
- stara książka / old book (liście/leafs)
- stalówka / nib (na karcie z tytułem/at the card with title)



Mam nadzieję, że jest ok? ;-)
I hope, that's ok? ;-)

Uściski,
Hugs,

Kasia Udalska

8 komentarzy:

  1. Oj tam- pokazuj więcej scrapów. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Wonderful colors and shading!! Thank you for playing along with us at Scrap Around The World!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i bardzo romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, pozytywna praca :) Pełna emocji i pięknych detali! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Around The World ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudnie i baaardzo romantycznie! :)
    Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. How romantic!! Love your page Kasia.
    Thanks so much for joining us at SATW this month.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful layout! Love the color choices and that great shading job on your background! Beautifully embellished! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. How romantic! And beautiful! Thank you so much for playing with us at Scrap Around the World! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń