5 września 2015

Jesienna kartka uniwersalna

Witajcie!
Hi!

Dziś myślę o jesieni ;-) Kartkę stworzyłam na wyzwanie na blogu 'Let's get arty', do tego zdjęcia inspiracyjnego:
Today I'm thinking about Autumn ;-) I created this card for challenge at 'Let's get arty', for this picture:



Moja interpretacja tematu: kolory, gra świateł i cieni oraz zielone listki :-)
My interpretation: the colors, the game of lights and shadows and green leafs :-)


Wykorzystałam papier z kolekcji Splash it! do przygotowania tła, a tag, na którym znajduje się kwiatowa kompozycja, powstał z białego kartonu, który zabarwiłam tuszami pigmentowymi. Dodałam stempel-koronkę, odbity czarnym tuszem, oraz wzór, nałożony przez maskę Agaterii. Jest też cudna tekturowa koronka ze Scrapińca :-)



Kartkę zgłaszam też na świeżutkie, jeszcze gorące, wyzwanie w Studio75 :) 


W pracy należy użyć kwiatów: u mnie są trzy papierowe różyczki, jedna piankowa i jeden kwiatek, wykonany samodzielnie z szarego papieru pakowego :)

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia Udalska

10 komentarzy:

  1. już to mówiłam ale powtórzę: cudny mediaczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze moje wrażenie, to: piękna Polska Złota Jesień:))) Śliczna kompozycja i interpretacja zdjęcia. Dziękuję za udział w naszej zabawie z Let`s Get Arty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, piękne soczyste kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia :)
    Lady E Studio75 DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna - kolory niesamowite, kompozycja - szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ przepiękna! Niezwykle mi się podoba!
    Ja kompletnie nie ogarniam jesiennych kolorów :p.

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. The use of the greenery and pops of red with a lovely vintage feel - really is beautiful. Thanks for playing along with Let's Get Arty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Your card is beautiful. The colours look wonderful. Thank you for joining in with us at Let's Get Arty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Let's Get Arty:)

    OdpowiedzUsuń