10 września 2015

TOP 5 produktów scrapowych - sierpień 2015

Witajcie!

Ja nie wiem, co się ze mną ostatnio dzieje....głowę zaprząta mi tak wiele myśli, że dopiero dziś się zorientowałam, że 8 dzień września już dawno za nami, a ja nie opublikowałam TOP 5 produktów scrapowych z sierpnia! Szybko nadrabiam ten błąd, mam nadzieję, że jesteście tu ze mną, pomimo małego poślizgu czasowego? :-) Zaczynamy!

1. Listki Crafty Ann - kupiłam je na początku sierpnia i zakochałam się w nich od pierwszego użycia! Powiem tak, gdy mnóstwo scraperek zachwycało się tymi listkami, polując na nie, nie rozumiałam tego powszechnego zachwytu, ot zwykłe listki. Skusiłam się na nie, bo miały bardzo atrakcyjną cenę, a ja cierpiałam na listkowe braki w mojej kolekcji wykrojników. Teraz wiem, że te listki są rewelacyjne! Przede wszystkim, unerwienie listków nie jest wytłaczane, tylko wycinane, co daje bardzo ciekawy efekt, no i nerwy są bardzo wyraźne. Po drugie, wykrojnik genialnie wycina, jedno przepuszczenie przez maszynkę i nawet z grubym papierem daje radę. A ponadto wymiary listków są idealne, częściej używam tych większych, ale te mniejsze świetnie dopełniają kompozycję. Jedyny minus (jak dla mnie) - trzeba wyciąć oba komplety listków jednocześnie, nie da się wykroić tylko dużych lub tylko małych, a szkoda, bo przecież nie zawsze chcę użyć i takich, i takich :P






2. Gel medium - używam od maja, od warsztatów z cudowną Dorotą Kopeć, która w ogóle uświadomiła mnie, że takie coś istnieje, a co więcej - pokazała, jak można tego używać. Początkowo były to dość nieśmiałe próby, ale w sierpniu tak się rozochociłam, że słoiczek Acrylic Gel Medium 13arts opróżniłam w oka mgnieniu. Gel medium jest cudownym preparatem do nadawania pracom faktury, efektu 3d, do łączenia z innymi mediami, a także do zatapiania w pracach koronek, czy trwałego przyklejania elementów, które trudno przytwierdzić klejem (jak np. cekiny)




3. Papiery Lemoncraft z kolekcji Basic - no dobra, wiadomo, że ja uwielbiam wszystkie produkty Lemoncraft, ale serie Basic są genialne, bo pasują wszędzie tam, gdzie nie pasuje żaden inny papier! Czasem tak jest, że trzeba dobrać coś do innego, wzorzystego papieru i trudno dopasować odpowiedni deseń, czy odcień...i wtedy ratuję się Basicami :-) O tak:



4. Papierowe kwiaty z kolekcji Lemoncraft 'Wieczne Lato' - przyznam szczerze, że ze wszystkich cudownych produktów tej marki, owe kwiaty najmniej mnie do siebie przekonywały, ponieważ wydawały mi się bardzo duże, odstające i mało praktyczne. Ale jak raz użyłam, to je polubiłam i teraz stosuję już bez oporów :)




5. Róże na tiulu - już kiedyś byłam od nich uzależniona, później zniknęły ze sklepu i jakoś o nich zapomniałam...a później natknęłam się na nie przez przypadek, gdy robiłam zakupy, no i ponownie przepadłam :D Są fajne do wpychania je pod warstwy papieru, dodają przestrzenności, ale i delikatności oraz elegancji:




Na dziś to już wszystko, mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu nie przegapię daty :D

Miłego dnia!

Kasia Udalska

4 komentarze:

  1. Te kwiaty z Lemoncraft 'robią" właściwie całą pracę :)
    A papierom Basic muszę się bliżej przyjrzeć... ;)
    Listki są śliczne - może mi coś sprzedasz? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam te listki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory - :) Pozdrawiam serdecznie Agnieszka Fumiko :)

    OdpowiedzUsuń