11 maja 2014

Scrapgang liftuje - kartka ślubna

Już 6 dni temu na Scrapgangu pojawił się majowy lift kartkowy, a ja jestem gapa i zapomniałam pokazać Wam moją pracę :P Tym razem liftujemy cudną, romantyczną kartkę Groszka, o tę:
U mnie w wersji ślubnej:

I taka ciekawostka - wizerunek młodej pary to bilecik, dołączony do bukietu, jaki z okazji ślubu dostali moi Rodzice...25 lat temu :-)) Teraz wykorzystałam go w kartce dla Natalii i Tomka, niech przyniesie Im szczęście i równie szczęśliwe i długie lata w małżeństwie :)

A jak będzie wyglądać Wasz lift? Macie jeszcze kilka dni na zabawę ze Scrapgangiem, zapraszamy! :)


2 komentarze:

  1. Świetny lift. Super wyszło! I jaką fajną pamiątkę wykorzystałaś do karteczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie myślałam, że karteczka z młodą parą pochodzi z tak dawnych czasów i ma taką historię (tym bardziej, że jest w stanie idealnym) :) tym bardziej jest nam miło, że otrzymaliśmy coś tak wyjątkowego :)
    Kasiu, ślicznie dziękujemy raz jeszcze :* Twoja kartka będzie mieć dla nas ogromną wartość sentymentalną :)

    OdpowiedzUsuń