16 maja 2014

Jak powiedzieć "Dziękuję"?

Pozostaję w pastelowej palecie kolorów oraz pod urokiem papierów i dodatków LemonCraft.pl :-) Poproszono mnie o zrobienie małej kartki tagowej, która dołączona będzie do czekoladek. Fajnie, że są jeszcze ludzie, którzy w ten sposób okazują innym wdzięczność i mówią: "Dziękuję" :-)

I moje ulubione motylki ze Scrapińca znalazły sobie miejsce na karteczce :)
Pozostanę jeszcze przez chwilę przy takich kolorach, bo w zanadrzu mam jeszcze kartkę ślubną ;-) Trzymajcie się ciepło! Ponoć od poniedziałku ma być piękna pogoda :D

3 komentarze:

  1. W Bxl juz jest piekna pogoda, więc za parę dni i u Ciebie będzie ;)
    A kartka ogromnie mi się podoba. Super połączenie kolorystyczne, te kwiaty i motulki, ach! :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakze delikatnie! Cudowna jest. Mowisz ze ma byc ladnie? No u mnie dzis leje.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podziękowanie, w ślicznej kolorystyce. :)
    Za pogodę bardzo trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń