15 maja 2014

Narodziny dziewczynki - DT Scrapgang

W Scrapgangu pojawiło się nowe wyzwanie - tym razem Chimera proponuje, abyśmy na moment przyjęli rolę producenta i stworzyli samodzielnie jakiś element naszej pracy :-) Koniecznie sprawdźcie na gangowym blogu, jakie cuda wyczarowały dziewczyny z DT! A u mnie skromnie - własnoręcznie wykonany napis, aby go zrobić, musiałam najpierw skleić prowizoryczną maskę :-D cieszcie się, że nie musicie jej oglądać ;-)

A na kartkę zupełnie nie miałam pomysłu :( Wena mi uciekła i wrócić nie chciała...Aż postanowiłam poprzeglądać zlotowe łupy i papiery LemonCraft natchnęły mnie do pracy! I to tak, że dziś popełniłam z nich kolejną kartkę, ale tę drugą pokażę jutro ;-)
Jedynym plusem takiej beznadziejnej pogody jest fakt, że można bez wyrzutów sumienia siedzieć w domu i kleić ;-)

4 komentarze:

  1. Jest bardzo urocza :) Świetny pomysł na napis.

    OdpowiedzUsuń
  2. sweetaśna karteczka. Świetny pomysł z napisem. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Zaintrygowałaś mnie tą maską. Strasznie jestem ciekawa, jak wygladała ;)

    OdpowiedzUsuń