22 maja 2014

Malutki albumik na Dzień Matki

Moja Mama w każdym roku dostaje ode mnie kilka kartek: na różne okazje. Czasem dostaje też zakładkę do książki. Album dostała jak dotąd tylko jeden, z okazji Dnia Matki kilka lat temu. Ale tamten album jest duży, leży na półce w salonie i cieszy oko tylko wówczas, kiedy Mama jest w domu. Tym razem postanowiłam więc zrobić taki w wersji mini, do torebki, żeby mogła go wszędzie zabierać ze sobą i oglądać, gdy zatęskni za swoją kochaną córeczką ;-)) Mama bardzo przeżyła moją wyprowadzkę na wieś, widujemy się rzadko i taki mały upominek na pewno sprawi Jej trochę radości :-)

6 rodzinnych fotek, kilka wdzięcznych ozdób i koronki, które kocha chyba każda kobieta... Myślę, że to fajny zamiennik dla kartki na Dzień Matki, jak sądzicie?

W rolach głównych wystąpili:
- papier 7 Dot's Studio (jako baza)
- tekturki - Scrapiniec
- taśmy papierowe i materiałowe - Tchibo oraz Empik
- zielony motylek, papier na okładkę (lepiej widoczny na tylnej części) - UHK Gallery
- metalowy kluczyk-zawieszka - Retro Craft Shop
- brązowa wstążeczka vintage - ScrapButik

Mówiłam ostatnio, że zrobi się piękna pogoda, będzie słonecznie i ciepło? No i jest! Trzymajcie się i nie przypieczcie sobie nosków na słońcu ;-)

4 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł - myślę, że Mama będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Też myślę, że Mama bardzo się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Na pewno Mama będzie miała z niego więcej radości niż ze zwykłej kartki. Świetnie ozdobiłaś poszczegolne strony.
    Spodobało mi się szczególnie zdjęcie, jak we trójkę stoicie od największego do najmniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny albumik!!! pięknie dopracowany, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń