24 maja 2014

Kraciasta i kwiecista kartka

Witajcie w ten piękny, słoneczny dzień! :-)
W Rapakivi pojawiło się nowe weekendowe wyzwanie ekspresowe - należy wykonać pracę, w której widoczny będzie motyw kratki :-)

Złapałam za ten papier Lemoncraft, dodałam skrawki innego papieru, przyciemnionego tym tuszem Latarni Morskiej (no dobra, użyłam ciemnobrązowego, ale go teraz nie ma w sklepie), dodałam Latarniowe kremowe różyczki, garść niebieskich kwiatów, dwie wstążeczki vintage, a dla kontrastu i ożywienia całości: fioletowy motylek UHK i fioletowe kryształki :-)

W słońcu kartka prezentuje się tak:

A w cieniu tak:
A w rzeczywistości to jest coś pomiędzy - nie tak pastelowa i nie tak wyrazista ;P

Motyw kratki: papier w tle, na nim ułożona kratka z pasków drugiego papieru, kraciaste listki :-)

Miłego weekendu!

3 komentarze:

  1. piękna kwiatowa kompozycja. Kolory to zdecydowanie moja bajka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wspaniały płotek! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń