2 marca 2014

Ramka ślubna

Witajcie w niedzielny wieczór!
Widzieliście już nowe wyzwanie na Scrapgangu?? Jeśli nie, to pędźcie szybko zobaczyć, do jakiej zabawy zachęcamy tym razem :-)

Zawsze szalenie podobały mi się prace z wykorzystaniem anielskich skrzydeł. Podziwiałam u innych Scraperek, wzdychałam, nawet sobie kilka takich tekturowych skrzydeł kupiłam...i leżały w pudełku przez długie miesiące. Zawsze bałam się ich użyć, bo miałam wrażenie, że powstała praca będzie się kojarzyć ze śmiercią.... Ale jakiś czas temu w dłonie wpadło mi moje ulubione ślubne zdjęcie i przypomniał mi się cytat o tym, że ludzie to jednoskrzydłe anioły i tylko w parach mogą latać. Niewiele myśląc, zrobiłam ramkę ze starego pudełka po krawacie ;-)

Na tekturowe skrzydła nałożyłam białe gesso, dodałam nieco srebrnego brokatu w kleju, pudełko pomalowałam białą farbą akrylową, dodałam metalową zawieszkę, różyczki, kawałek papieru, napis, różową koronkę i duży ćwiek-podkowę (wyjęłam z bardzo starych kozaków :P) i wyszła taka prosta rameczka. Lubię ją :-)

A Wy - z czym się zmierzycie w naszym wyzwaniu? ;-)

3 komentarze:

  1. Przepiękna ramka! Skrzydła w tym wydaniu zupełnie ze śmiercią się nie kojarzą ;) Może teraz częściej będą pojawiały się na Twoich pracach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ramka, skrzydła idealnie pasują do tego ślicznego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie i piękna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń