21 lutego 2014

Prawdziwe wyzwanie - czekoladownik

Wszelkie pudełka i formy przestrzenne, wymagające precyzji w rysowaniu, oznaczaniu i cięciu to dla mnie prawdziwe wyzwanie. Mam jakieś skrzywienie w tym zakresie i choćbym się nie wiem jak starała, zawsze coś mi wyjdzie krzywo :-D Tak było i tym razem - ale skoro najnowsze wyzwanie liftowe Scrapgangu polega na liftowaniu czekoladownika, to nijak nie mogłam się wykręcić ;-) Kieszonka na czekoladę jest o milimetr za szeroka w stosunku do całej kartki i wystaje, ale...oj tam, oj tam, grunt to się dobrze bawić! Przyłączycie się? :-) Wyzwanie znajdziecie TUTAJ :-)

A moja wersja cudnego czekoladownika Madziarrry wygląda tak:
Nie jest idealny, ale jak na pierwszy raz chyba może być? :-)


7 komentarzy:

  1. Niezwykle uroczy! Oj tam, nie widzę, żeby było nierówno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nic nie widzę śliczny cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny czekoladownik, nic a nic nie widać, ze to było dla Ciebie wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło, niedociągnięć nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Szczególnie połączenie ciekawych wzorów papieru :)

    OdpowiedzUsuń