17 lutego 2014

Come Back! :-)

Mówiłam ostatnio, że wracam do scrapowania, prawda? :) To wracam do czegoś jeszcze - do Scrapgangu!! Odeszłam, kiedy pomimo upływu kilku miesięcy nie potrafiłam ogarnąć nowej rzeczywistości na tyle, by mieć czas na wyzwania. A teraz Dziewczyny przyjęły mnie z otwartymi ramionami, a ja powróciłam pełna radości i zapału do pracy :-))



Chcecie wiedzieć, jak jeszcze zmienił się skład DT Scrapgang? Koniecznie zajrzyjcie TUTAJ! :)


A dziś - już w nowym składzie - startujemy z nowym wyzwaniem. Obchodzimy dziś Światowy Dzień Kota, więc i prace mają być iście kocie - ja zrobiłam karteczkę dla mojego najwspanialszego "kotka" ;-)


Do zabawy możecie dołączyć TUTAJ :-) Zapraszam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Takie wiadomości, to ja lubię:D Strasznie cieszę się, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo się cieszę, że znowu jesteś z nami :)
    Kartka świetna, z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) Super, że wróciłaś! I to z takim zapałem ;)
    A kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń