3 lutego 2014

Upływ czasu

Nie wierzę, ale moja cudowna, wspaniała, słodka Podopieczna, którą zaczęłam się opiekować, gdy miała rok i 8 miesięcy, kończy dziś 5 lat!! Z tej okazji wczoraj odbyło się przyjęcie urodzinowe, na którym mieliśmy szczęście być :) A Pola z okazji tak poważnego wieku dostała oczywiście ręcznie robioną kartkę. A przy okazji kartka spełnia wymogi aktualnego wyzwania kartkowego w portalu Scrapujące Polki, o TEGO :) Bo ja teraz już naprawdę i na pewno wracam do regularnego scrapowania i to jest taki mój dobry, lutowy początek :)



Największa róża wykonana samodzielnie - dzięki tutorialowi dostępnemu na blogu Klaudii-Kszp, o TUTAJ. Kochana, baaardzo Ci dziękuję za ten dokładny, świetny kurs, jest to pierwsza różyczka jaka mi wyszła, przez ostatnie 3 lata wszystkie próby lądowały w koszu, a ta się udała!! Dziękuję z całego serducha :**

Papiery? Same UHK-i, które ostatnio uwielbiam i tnę namiętnie! Sami za niedługo zobaczycie... ;-)

ps. nauczyłam się obsługiwać lustrzankę, więc może zdjęcia będą teraz takie ciut ciut fajniejsze :)

2 komentarze:

  1. prześliczna karteczka a róża wyszła rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka!
    Aż się wierzyć nie chce, jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń