18 lutego 2014

Uczcia zamknięte w jednym słowie - szczęście! :-)

Spotkało mnie dziś ogromne szczęście :-) Udało nam się znaleźć fajną ofertę wakacyjną, dzięki czemu w pierwszej połowie czerwca będziemy mieli powtórkę z podróży poślubnej! :-) W sam raz, żeby uczcić pierwszą rocznicę ślubu :D To idealny moment, by pochwalić się ukończonym albumem z tych wyjątkowych wakacji w Chorwacji :-) Album dość skromny, zawiera mało ozdób, bo to zdjęcia są jego główną ozdobą. Całość wykonana na papierach UHK Gallery :-) A teraz czas na fotki:

I dla wytrwałych - kilka szczególików :)

:-)
Musicie przyznać, że album aż ocieka beztroską i miłością, czyli po prostu - szczęściem :-) Zgłaszam go zatem na konkurs, który organizuje Piątek Trzynastego na forum Scrappassion!

13 komentarzy:

  1. Fantastyczny!!!!
    Kto by nie chciał takich wakacji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) i kto by nie chciał takiego komentarza... :D

      Usuń
  2. Świetny album, na pewno będzie piękną pamiątką. :)
    Widać, ze bawiliście się świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wakacje były idealne i cieszę się, że za niedługo to powtórzymy :D i może powstanie drugi album! ;)

      Usuń
  3. Fajnie dobrane papiery do zdjęć, starannie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja super dobrałaś napisy do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest! Podoba mi się to, jak dobrałaś papiery i kolory, wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rzeczywiście udało mi się je fajnie dobrać, bo dużo osób zwraca na to uwagę. Dziękuję!

      Usuń
  6. bardzo, bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję, że w natłoku zajęć miałaś czas do mnie zajrzeć i jeszcze skomentować! I jeszcze mistrzyni albumów pisze mi, że Jej się bardzo podoba, cała się rumienię :-D :*

      Usuń