17 marca 2014

Żeglarska 50-tka

Jaką kartkę zrobić dla mężczyzny na 50 urodziny? Może taką związaną z Jego zainteresowaniami? Pan Roman interesuje się żeglarstwem - gdy tylko się o tym dowiedziałam, w mojej głowie zrodził się pomysł na trójwymiarowe fale. A reszta...reszta już jakoś sama złożyła się w całość :-)

Mam nadzieję, że Solenizantowi kartka przypadnie do gustu! Ja ją lubię, szczególnie za to połączenie granatu z głęboką czerwienią i soczystą limonką :-)

A Wam się podoba?


Papiery to oczywiście UHK Gallery - uzależniłam się :)
***
Dziś dotarły do mnie nowe zabawki: 20 stempli, 10 markerów, 5 tasiemek tekstylnych, 10 taśm papierowych, tekstylne literki...ojjj będzie się działo! Pierwsze próby nowych nabytków już jutro na blogu! ;-) Zapraszam.


6 komentarzy:

  1. Ale super! Bardzo fajny pomysł na tę kartkę przyszedł Ci do głowy.
    W takim razie zajrzę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest a te fale-rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Świetnie wyszły fale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka świetna! Podziwiam szczególnie te trójwymiarowe fale :)

    OdpowiedzUsuń