16 marca 2014

Warsztaty z Enczą w Scrapbutik TV i ramka-parawanik

Dotychczas byłam bierną uczestniczką warsztatów online organizowanych przez sklep Scrapbutik. Wczoraj o godzinie 20:23 jeszcze nie miałam przygotowanych materiałów i sądziłam, że znów będę tylko podglądać. O 20:25 stwierdziłam: "Pier*olę, kleję!" :D bojąc się jednocześnie, że nie nadążę i że wyjdzie mi coś, co wstyd będzie pokazać. Jak dobrze, że mimo to skusiłam się na czynne uczestnictwo w warsztatach :-))) Były niesamowite i dzięki Enczy i Gosi zrobiłam sobie parawanik, który mi się bardzo podoba :D

A wyszło tak:
Tu rzut z boku, może nieco bardziej widać przestrzenność całej kompozycji:
I jeszcze w wersji na płasko:
Taka ramka to świetny pomysł na prezent dla bliskiej osoby, ale ja moją zostawię sobie, by mogła cieszyć moje oczy :D

Materiały użyte ze sklepu Scrapbutik:
- papier 7 Dots Studio
- papier Pion Design (z tego papieru powycinałam kwiatuszki oraz zrobiłam wszystkie tagi)
- różyczki kremowe i różowe
- klej Magic
- tekturowe serduszko z falbanką
- dratwa, wstążeczka vintage kremowa, kolorowy sznurek - ale tych rzeczy nie mogę podlinkować, bo chyba nie ma ich teraz w Scrapbutiku (?)



17 komentarzy:

  1. I dobrze, że się zdecydowałaś, bo ramka wyszła świetnie. Pięknie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mnie też się podoba i cieszę się, że się zdecydowałam :D

      Usuń
  2. Wspaniale Ci wyszedł ten parawanik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały parawanik :)
    Świetnie wyglądają zdjęcia w lewym górnym rogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) W rzeczywistości są to dwa kawałki jednego zdjęcia, ale właśnie miałam nadzieję, że fajnie to będzie wyglądać :D

      Usuń
  4. Piękna praca, dobra decyzja (męska taka :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna małżeńska ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że natchnęło Cię, żeby jednak pokleić! Efekt świetny :D
    Tez bym sobie taki parawanik zostawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszedł :) super z tym "drewnianym" tłem

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny! To deseczkowe tłopasuje idealnie,

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały efekt uzyskałaś. Śliczny parawanik, będziecie mieli piękną pamiątkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyszła Twoja ramka i to surowe tło bardzo mi się podoba..

    OdpowiedzUsuń