18 marca 2014

Trochę koloru!

Jak już wczoraj wspomniałam - dotarły do mnie nowe zabaweczki i nie było innej rady, musiałam natychmiast je wypróbować. No, chociaż część, bo użyć w jeden wieczór 20 stempli, 10 papierowych taśm, 5 taśm materiałowych, 10 mazaków tuszowych i zestaw tekstylnych literek - to dopiero byłoby wyzwanie! ;-)

Wypróbowałam więc jeden stempelek, który odbiłam 3 razy i tak powstał trójwymiarowy bukiecik na kartkę :-) Kwiaty w całości pokolorowane jednym markerem - całkiem fajna sprawa z tym cieniowaniem wodą :-D



Brakuje mi tu jeszcze jakiegoś napisu, ale kartka póki co nie ma przeznaczenia, więc niech sobie poleży taka pustawa :-)

4 komentarze:

  1. Fajna jest, taka poszarpana i z pazurem, żywe kolory wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki :) Pięknie wyszedł Ci ten bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie podoba bez napisu. Jest śliczna. żwietnie te kwiaty Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, podoba mi się jej trójwymiarowość i kwiatki stempelkowe oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń