31 stycznia 2013

Pierwszy raz :-)

Ledwo wyrobiłam się z wyzwaniem urodzinowym ScrapButiku!



Ale liczy się to, że dałam radę, a nie to, że na ostatnią chwilę, prawda? ;-) Nie wyobrażam sobie, że mogłabym zrobić coś innego niż kartka z Tildą. I tu mój debiut - pierwszy raz kolorowałam Promarkerami, tymi, które wygrałam w Agaterii, ale akurat przy tym stempelku ograniczyłam się do 3 kolorów :-) Spodobało mi się, będę ćwiczyć, a później pewnie dokupię kolejne kolory, bo na razie mam same takie mocne, nasycone odcienie ;-) Kartka - z wymaganym guzikiem x 3 - prezentuje się tak:
A potraktowana Promarkerami Tilda tak:
I co??

Uciekam, bo muszę jeszcze dziś oddać 6 krótkich artykulików, a ja nawet nie zaczęłam, aaaa!!!


9 komentarzy:

  1. super kolorki.
    jak to pierwsza z kilkoma markerkami to strach pomyśleć co będzie jak sie z większą ilością rozkręcisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka - śliczna! I cudna kolorystyka, uwielbiam taką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka.
    Zgadzam się z Rysą, co wtedy będzie?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne koty za płoty z Promarkerami :)
    Kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. No kocham takie kolory, no! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest! Aż się wierzyć nie chce, że pierwszy raz kolorowałaś promarkerami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie pokolorowana, tyle w niej różnorakich odcieni... choć kolorów niewiele ;)

    OdpowiedzUsuń