18 stycznia 2013

Zimowe LOve :)

Dziś przychodzę tutaj ze scrapem, który wykonałam na zimowy konkurs na portalu Scrapujące Polki: ZIMOWE 30 X 30

Moje LO ma typowo zimowe, mroźne kolory (szarość, fiolet, błękit i - oczywiście - biel), oprócz tego mamy tu typowe mroźne motywy: śnieżynki, oszronione srebrnym brokatem gałązki i zmrożone kwiaty, zimowe fotki... :)
Wygląda to tak:
A tu zbliżenie na zimową kompozycję roślinną z użyciem srebrnego brokatu w kleju:
A skoro jest brokat, to chyba mogę zgłosić pracę na wyzwanie Na Strychu:


Na dziś to już wszystko :-) Życzę miłego dnia! i serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :*

3 komentarze:

  1. wow! Świetny scrap. Bardzo podobają mi sie te ozdobne kompozycje z zimowymi kwiatkami i mroźnymi zawijasami. Są takie delikatniutkie, a jednocześnie dodają do kompozycji romantyczny akcencik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mroźny!! Bardzo fajny scrap, też zwróciłam uwagę na te śliczne kompozycje kwiatowe, kojarzą mi się z Królową Śniegu :)
    Powodzenia w konkursie, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu!:)

    OdpowiedzUsuń