22 stycznia 2013

Paleta kolorystyczna Scrapgangu

Witajcie!

Spieszę donieść, że na Scrapgangu pojawiło się nowe wyzwanie! Tym razem Rysa proponuje nam wykonanie pracy zgodnie z bardzo przyjemną paletą kolorów:
A oto moja propozycja:
Zachęcam do udziału w wyzwaniu! :-) Można dzięki temu zwiększyć szanse przy losowaniu naszego super candy, jeśli ktoś jeszcze się nie zapisał to zapraszam:
Jest o co walczyć:
A to tylko część nagrody! Regulamin udziału w zabawie oraz zapisy - TUTAJ (klik) :-)
Na Scrapgangsterskim blogu dowiecie się też, które ze Scrapgangsterek przygotowały dla Was mniejsze nagrody na swoich blogach :-) Szalejemy! A za niedługo....kolejne niespodzianki na Scrapgangu, zaglądajcie koniecznie!

A ja uciekam do papierów, obecnie jestem po uszy zakopana w tematyce ślubnej...




3 komentarze:

  1. Zakochałam się w tej kompozycji z powycinanych kwiatków, listków i zawijasów. Śliczna kartka :)
    Na candy chętnie bym się zapisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym się zapisała ;)

    A kartka super! Taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :) zapraszam na mojego bloga kulinarnego dopiero zaczynam: http://wybuchowakuchnia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń