22 lutego 2013

Najbardziej wyjątkowe zaproszenia ślubne :D

 UWAGA: w związku z nagminnie pojawiającym się od kilku tygodni spamem, z dniem 23.03.2013 wprowadzam moderację wszystkich komentarzy. Jeśli i to nie pomoże, będę zmuszona wprowadzić możliwość komentowania tylko przez osoby zalogowane.

Witam po kolejnej długiej przerwie. Coś w tym roku nie mogę wystartować ze scrapowaniem, a to nowa praca mi to utrudnia, a to choroba....Tym razem mój komputer postanowił się zepsuć i na 2 tygodnie odciąć mnie od świata. Poza tym...jest jeszcze coś, co baaardzo zabiera mi ostatnio czas, ale jest to szalenie przyjemne. O czym mówię? O Przygotowaniach :D Oto jedna część z Przygotowań: właśnie jesteśmy na etapie jeżdżenia i zapraszania :)

45 sztuk. Może nie są najpiękniejsze, ale są podwójnie wyjątkowe, bo:
1) to pierwsze zaproszenia ślubne, jakie w ogóle zrobiłam
2) to NASZE zaproszenia ślubne! i żadne inne już tak wyjątkowe nie będą :D

Wszystkie razem:

I pojedyncza sztuka:

W środku wklejone białe kartoniki z wydrukowanym tekstem :)

Wspomnę tylko, że wszystkie etykietki wycinałam ręcznie, odrysowywałam je najpierw ołówkiem od wyciętej plakietki - bo nie posiadam takich wykrojników. To była męczarnia, ale opłacała się, bo reakcja Gości na takie zaproszenia jest bezcenna! :D

12 komentarzy:

  1. Kasiu- wyszły piękne i wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne. Ja też robiłam zaproszenia na mój własny ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyszły :) pamiętam jak sama kilka miesięcy temu rozwoziłam ręcznie wykonane zaproszenia, mina zaproszonych była bezcenna;) Mamy więc dowody, że wszystkim dookoła przejadły się standardowe wzory i z chęcią przyglądają się czemuś ręcznie stworzonemu, co jest dla nich wielką nowością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zaproszenia, i sadze ze kazda poswiecona im sekunda nie byla stracona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zaproszenia :)
    Ja jestem na tym samym etapie, właśnie doczytałam, że mamy dokładnie tą samą datę ślubu :). Gratuluję i życzę powodzenia w przygotowaniach! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudne:) też kiedyś zrobię zaproszenia na własny ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaproszenia są piękne :). I nie ma co się dziwić, że goście są zachwyceni :). Niedługo też będę na etapie robienia zaproszeń - niestety nie swoich :D.. Ale na razie zbieram materiały i powoli się przygotowuje :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie i śliczne, więc się nie dziwię, że goście zachwyceni, tak jak ja ;)
    Podziwiam za cierpliwość przy odrysowywaniu i wycinaniu, ja bym nie dała rady nawet maszynką :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne:)
    Podziwiam za cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancja w każdym calu, pięknie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Bardzo eleganckie!
    Są duuuużo ładniejsze niż moje, a skoro moje brzydkie podobały mi się przez to, że były robione własnoręcznie i na własny ślub, to wyobrażam sobie jaką radość sprawiają Ci takie śliczne! :D
    Super! Miłego rozdawania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaproszenia śliczne, eleganckie, idealne :)a za wycinanie podziwiam szczerze!!!

    OdpowiedzUsuń