20 sierpnia 2012

Wyniki zabawy urodzinowej - do kogo poleci notes?

Witam Was serdecznie! :*

Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia urodzinowe, jakie od Was dostałam: w komentarzach na blogu, na fb, na naszym ulubionym portalu SP ;) i za te, które dojdą pocztą, bo wiem, że takowe idą ;P :*

Nie przedłużając - pod notką z notesem pojawiło się 7 komentarzy i maszyna losująca wybrała numerek.....:
A nr 7 to KOLOROWY ptak! :) Mam jednak małe wątpliwości, bo autorka zwycięskiego wpisu napisała, że to nie notes Ją tu przywiał... :P KOLOROWY ptaku, jeśli nie chcesz tego notesu, daj znać, a przeprowadzę ponowne losowanie wśród pozostałych uczestniczek zabawy. A jeśli jednak go zechcesz, podeślij mi dane do wysyłki na katarzynagrudnik@gmail.com :)

Dzięki wielkie za udział w mini-zabawie :) Zachęcam do dopisywania się do mojego większego candy, o TUTAJ ;)

Miałam cudowne urodziny :) teraz czas szykować się do urlopu w górach :))))

1 komentarz:

  1. napisałam prawdę, że nie notes a życzenia mnie przywiodły tego dnia na Twojego bloga :)
    ciąg dalszy również nie mijał się z prawdą, bo baaaaaaaaaaaardzo spodobał mi się Twój mega klimaciarski notes!!!! chyba sobie, żartujesz, że mogłabym o tak! gdy szczęśliwy los się do mnie uśmiechnął, zrezygnować z takiego cuda :)))
    kurcze... na następny raz muszę uważniej wpisywać komentarze, a nie to co mi ślina na język przyniesie :P bo niechcący mogę być złapana za język ;P hihi :)))
    już piszę emaila!!! żeby nie było żadnych wątpliwości :))) i ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń