13 sierpnia 2012

Nie wiem, kiedy to się stało... :)

Nie wiem, jak to możliwe, ani kiedy TO się stało... Kleiłam sobie z potrzeby serca kolejną karteczkę na wyzwanie Magicznej Kartki, gdzie jedyną wytyczną jest stworzenie kartki w kształcie taga...Wybrałam papier Magicznej Kartki, który od dawna mnie kusił, a który kojarzy mi się z klimatycznymi pracami w stylu vintage...Zaczęłam składać kompozycję i zupełnie nagle i niespodziewanie...zrobiła mi się pierwsza tegoroczna kartka bożonarodzeniowa!!! Czyżby to ten chłód ostatnich dni tak na mnie wpłynął...? :D

Nad nasze podwórko właśnie nadciągnęły wielkie, czarne, deszczowe chmury, miałam więc problem z uchwyceniem na zdjęciach odpowiednich kolorów...
Dlatego też pierwsze zdjęcie jest trochę za ciemne, a drugie ciut za jasne i liczę tutaj na Waszą wyobraźnię ;)

A tu jeszcze fotka ukazująca przestrzenność kompozycji :)
Jest jeden plus tego wariactwa, że w sierpniu (!!!) zaczęłam kleić kartki świąteczne - może w tym roku jakimś cudem wyrobię się z wszystkimi bożonarodzeniowymi kartkami, jakie powinnam zrobić i wysłać? :)

Pozdrawiam Was serdecznie! :*

13 komentarzy:

  1. ha ha...nie ważne że w sierpniu, ważne że ślicznie.
    Uśmiejesz się, ale właśnie robię aniołki na szydełku. Pozdrawiam cieplutko, u mnie tez dzisiaj bardzo zimno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od tygodnia chodzę i płaczę, że nie mam czasu siąść i kleić bo.. chodzą za mną kartki świąteczne! I cały czas co zamknę oczy, to widzę renifery i inne śnieżynki! To chyba faktycznie wina pogody.. :) A kartka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny tag;) swietnie dobrane kolorki;) ja podobnie jak Ty chcac wyrobic sie w tym roku ze wszystkim, zaczynam produkcje karczochowych bombek, a we wrzesniu ida w ruch kartki bozonarodzeniowe;) i inne swiateczne cuda;)

    pozdrawiam i zycze powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi lepiej:] że nie tylko ja mam takie myśli w SIERPNIU
    że święta tuż tuż:]
    Karteczka cudna:]

    OdpowiedzUsuń
  5. hah no niezle niezle:D
    ja tam jedną nogą w morzu, nie w głowie mi zimowe klimaty. Ciesze sie z kilku dni lata, jakie są, bo tu bezdeszczowa pogoda to rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
  6. ho ho ho ..zimaaa złaaa - kartka super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest, klimat vintage i świąteczny super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Podziwiam, bo ja jakoś nie mam nastroju do tworzenia latem kartek Bożonarodzeniowych;) Ale widziałam już na blogach karteczki z szopkami i choinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj świetnie wygląda ta karteczka!!!

    i chyba wcale nie jest za wcześnie... z tego co obserwuję, wiele dziewczyna na zagranicznych blogach robi kartki bożonarodzeniowe przez cały rok i potem nie muszą robić 50 kartek na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiękna i bardzo klimatyczna. Też chciałam zabrać się za świąteczne kartki, ale jeszcze "tego" nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna!
    Widzę, że nie jestem jedyna, ja też już myślę o świątecznych kartkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna, ciesze sie ze nie tylko za mna chodza swiateczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń