14 sierpnia 2012

Wymęczona rozetka :D

Dziś jakoś mi tak nijako, żeby więc nie dać się smutkom i smuteczkom, wyciągnęłam papiery i skleciłam kartkę na wyzwanie KARTKI#43 na SP. Ta rozetka omal mnie nie doprowadziła do szaleństwa, nie umiem tego robić, nie wychodzi mi, rozłazi się na wszystkie strony przy próbie sklejenia i przytwierdzenia kółka na środku, no wścieklizny można dostać :P Dlatego to moja druga i na razie ostatnia rozetka :D

Digi stempelek autorstwa AnnyZ.

Wczoraj zrobiłam 3 kartki, jednego scrapa i kilka zaproszeń ślubnych - ciekawe, czy dziś pobiję ten rekord? :P

ps. serdecznie dziękuję za te wszystkie przemiłe komentarze pod moją poprzednią pracą :*

pps. wciąż jeszcze można dopisywać się do mojego candy (KLIK)

8 komentarzy:

  1. ..oo - nie widać , że wymęczona :D jest super :D ..i widzę moje ukochane Bobunny:D piekna karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wymęczyłaś śliczną rozetkowo- literkową kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i miałaś z nią problemy, ale wyszła Ci wyśmienicie...
    ja też próbuję się przełamać do rozetek więc życz mi szczęścia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna kartka a rozetka idealna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, zaraz tam wymęczona ;) Pieknie! Świetne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. e tam wymęczona jak taka ładna...

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślałam, że tylko ja mam z nimi problemy ;-) zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń