5 sierpnia 2012

Candy!!

Witam Was serdecznie!! Dziś post z gatunku jakże lubianych: ogłaszam tak długo zapowiadane candy! Okazji jest wiele, ale nawet brak okazji to dobra okazja do rozdawnictwa, prawda? :) Zatem od teraz do końca sierpnia (ostatni dzień miesiąca, godzina 23:59) można dopisywać się do zabawy, a 1 września ogłoszę, kto zgarnia nagrodę :)

A co jest do wygrania? Tego jeszcze nie wiadomo... Tzn. odłożyłam już całą wielką kopertę rzeczy, których ja nie używam, a które może komuś się przydadzą :) Dorzucę też pewnie trochę papierów i na pewno coś wykonanego przeze mnie :) Sierpień jest długi, więc na pewno do puli nagród coś tam jeszcze zdążę dorzucić :)

A teraz zasady:
1) wybierasz sobie jedną z dwóch poniższych grafik (obie wykonała dla mnie niezastąpiona Rysa :* dziękuję Ci, kochana!! :*) i zamieszczasz ją na swoim blogu w pasku bocznym z linkiem do tej notki (będę sprawdzać :P)
2) zostawiasz komentarz pod tą notką, co jest jednoznaczne z wyrażeniem chęci dołączenia do zabawy
3) a później już tylko czekasz na wyniki losowania :)

Grafiki do pobrania (do wyboru jedna z dwóch):

Nie obiecuję żadnych dodatkowych losów, czy nagród dla Obserwatorów, bo nie chcę, aby Obserwatorem został ktoś, kto podjął taką decyzję tylko ze względu na nagrodę. Uprzejmie proszę o nie obserwowanie mojego bloga, jeśli moje prace Wam się nie podobają. Dziękuję :)

ps. ostatnio candy było dla wszystkich, więc tym razem jest ono TYLKO DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH BLOGI SCRAPBOOKINGOWE. Proszę, aby nie dopisywały się osoby, które parają się innym rękodziełem i jeszcze nawet nie rozpoczęły swojej przygody ze scrapowaniem. W candy można wygrać typowo scrapowe przydasie, stąd moja decyzja. Jeśli kiedyś nagroda będzie mieć charakter tylko i wyłącznie ręcznie wykonanego upominku, wtedy zorganizuję candy dla wszystkich chętnych :)

Pozdrawiam serdecznie!

34 komentarze:

  1. Pierwsza!!!!
    Biore lizakowy banerek:D bo Alicji sie bardziej podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga!!!
    To ja wezmę dla odmiany cukierkowy banerek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam!!! Jak tu slodko, choc ja wlasnie po kroplach zoladkowych jestem ale co tam skusze sie na takie slodkosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja się dopisuję, choć zajmuję się nie tylko scrapbookingiem. Najwyżej odrzucisz mój komentarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Basieńko, chyba napisałam wyraźnie: chodzi mi o to, żeby po scrapowe przydasie nie ustawiały się osoby, które w ogóle się scrapbookingiem nie zajmują (bo po co im papiery, ćwieki, itd.??), a nie takie, które mają więcej niż jedno hobby :) :P

      Usuń
  5. Staję, oczywiście:)
    Lubię niespodzianki;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stanęłabym z chęcią w tej kolejce,ale mogę tylko wstawić banerek w poście. Mój pasek boczny ostatnio nie przyjmuje banerków i mam z tym problem. Trudno, najwyżej wykasuj mój komentarz :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie staję w kolejeczce po słodkości! Szczególnie, że to jajko niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajmuję się rękodziełem różnego typu, a scrapem od niedawna, także wszelkie pomoce mi się przydają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa niespodzianki więc z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja uwielbiam niespodzianki, zwłaszcza scrapowe, więc korzystam z okazji i szybciutko się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. candy w sam raz dla mnie, wiec zgłaszam się :) banerek umieszczam na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niespodzianki, to tygrysy lubia najbardziej. Zatem z radoscia i nadzija zgłaszam sie do zabawy. pozdrwaiam maszynke Losujaca.
    usciski
    evi

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam swoją gotowość do przygarnięcia przydasi:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako scraperka młoda stażem i duchem łasa jestem na wszelkie przydasie : epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Banerek wstawiłam na pasku bocznym
    I oczywiście ustawiam się w kolejce do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  17. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce ,uwielbiam przydasiowe niespodziankowe candy:) przepiękne grafiki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że to, iż zajmuję się nie tylko papierkami mnie nie zdyskwalifikuje :)
    Świetne banerki!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Banerki naprawdę słodziutkie. Piszę się i ja! I zapraszam na mój blog - co prawda założony dopiero w lipcu, ale myślę, że jak na tak krótki staż, to już jest w nim sporo moich prac :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. juz sie zapisalam:D powodzenia wszystkim:d
    http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. ah wybrałam lizaczkowy banerek, już wisi podlinkowany na blogu więc stoję w kolejcę po ową kopertę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako, że ktoś musi reprezentować scrapowych rodzynków- zgłaszam się na Twoje candy. Może tutaj szczęście mi dopisze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)
    http://scrapkiart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyłączam się do zabawy :)

    blog.scrap-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyłączam się do zabawy, choć także tworzę biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to i ja się zgłaszam buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie dołączam do zabawy, licząc na odrobinę szczęścia w losowaniu :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. każdy lubi niespodzianki :) dopisuję się na kocu i zapraszam do siebie: http://miniaturyzacja.blogspot.com/2012/07/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. ustawiam się i ja w kolejce :-)jako początkująca scraperka :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja stanę do kolejki.Uwielbiam cukierki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też dopiero zaczynam ze scrapem więc chętnie się zapisuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wskakuję do kolejki! Nie prowadzę co prawda bloga o scrapowaniu (a propos: kuferek-z-marzeniami.blogspot.com - tam poleciał banerek ;) ) ale parę karteczek już udało mi się usklejać i mam nadzieję zrobić więcej :) A moim celem nr. 1 jest notes/pamiętnik z własnoręcznie wykonaną okładką i dlatego pluję sobie w brodę że nie znałam Twojego bloga kiedy organizowałaś swoje mini-urodzinowo-notesowe "candy"...zakochałam się w twoim notesiku od pierwszego wejrzenia a jak zobaczyłam, że jest do wygrania aż mi serce podskoczyło. No ale niestety jak zwykle przybyłam po czasie i trzymam kciuki żeby tym razem szczęście mi dopisało ;)

    Nie obrażę się jeśli zostanę wykopana z kolejki. I tak dołączam do obserwatorów i dodaję bloga do ulubionych! :D
    Coś mi się wydaje, że będę tu wpadać częściej :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń