11 maja 2011

Z miłości do delikatności

Po obejrzeniu kilkunastu reklam nasyconych ostrymi barwami (to do pracy magisterskiej) zachciało mi się delikatności.
Wzięłam więc papier z kolekcji Usłane Różami, ulubiony papier Eight, delikatną koronkową tasiemkę ecri, jeden z moich nowych stempli, ulubiony tusz Latarnia Morska, dziurkacz brzegowy i nowy kordonek w kolorze ecri (mama mi kupiła w zamian za zrobioną na Jej zamówienie kartkę :D) i powstała ona:

Rozochocona efektem końcowym stworzyłam jeszcze jedną delikatną karteczkę w wersji mini, ale właśnie postanowiłam dorobić jej dziurkaczowe tło, więc pokażę przy następnej okazji ;)

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardzo delikatna :) Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W koncu moge komentarz zostawic, pol dnia probowalam. Sliczna i delikatna karteczka, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się prezentuj: delikatnie, elegancko i bardzo subtelnie. :-)

    OdpowiedzUsuń