9 maja 2011

W ram(k)ach wyzwania ;)

Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod cardliftem :* Wasze słowa dają mi wiarę w to, że jednak robię jakiś scrapowy postęp ;) Dziś chcę Wam pokazać kartkę, jaką wykonałam na majowe wyzwanie w Scrapińcu - zadanie polega na wykonaniu pracy z użyciem dowolnej ramki pochodzącej ze Scrapińca. U mnie jest to duża ramka nawiasowa :)



Może kartka nie wyszła do końca tak, jak planowałam, ale widocznie byłam już przemęczona pisaniem magisterki ;P W każdym razie - odstresowałam się trochę przy niej, a o to mi głównie chodziło :) Tym bardziej, że kartka nie była robiona w jakimś konkretnym celu, póki co zamieszka sobie w moim pudełku prac ukończonych ;))

I chciałam jeszcze zaznaczyć, że w rzeczywistości brokat z ramki jest mniej żółty, a bardziej złoty,natomiast listki są bardziej miedziane, niż brązowe ;D

Wykorzystałam: ramkę ze Scrapińca, crackle accents (na ramce), cudny duży kryształowy ćwiek i małe złote ćwieki ze scrappeelu, listki z dziurkacza MS zakupionego w sklepie ArtPasje, papier wygrany w candy u Malflu, kwiatki materiałowe z Magdowa, motylka z Galerii Papieru i brokat ze zbiorów własnych :) Ramka i kwiatki potraktowałam tuszem. Tym razem brak przeszyć, bo karteczka była robiona na szybko :P

ps. Wiem, że miał być dziś LO, ale pokażę go innym razem ;)

1 komentarz: