26 maja 2011

Na cardlift ekspresowy #13

Wczoraj zrobiłam kartkę na cardlift ekspresowy #13 na forum Scrappassion :) Liftujemy przepiękną kartkę Oliwaen :)

Znów próbowałam zrobić coś zbliżonego do oryginału, ale z nutą własnego stylu i...chyba przekombinowałam :// Wielu materiałów mi brakowało, trochę wybrnęłam, a trochę zawaliłam. Kartka wygląda tak:



Użyłam papier zakupiony w scrappeelu (musiałam go rozbielić farbą akrylową, za pomocą gąbeczki), dwa arkusze z kolekcji Usłane Różami z Galerii Papieru (wygląda jak jeden papier, tak sprytnie to sobie połączyłam :P), motylek od UKH :* - też musiałam go rozbielić, a dodatkowo pokryłam brokatem multicolour. Do tego trochę przeszyć, trochę kwiatków, kombinowana ramka (wykrojnikowy szyld z poobijanym kawałkiem stempla ze scrappeelu, barwiony za pomocą tuszu Latarnia Morska w kolorze fuksji). Koślawe ręczne przeszycia, lekkie szarpania papieru i jest - efekt raczej średni :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz