16 maja 2011

Wyniki Candy!! :)

Najpierw trochę statystyk ;)
Jak wiecie - bardzo się martwiłam, że nikt nie zechce zapisać się na moje Candy. Jak widać - obawy moje były zupełnie bezpodstawne!!
Pod notką z Candy pojawiło się 139 komentarzy.
Zdyskwalifikowane zostało 7 osób - za nieposiadanie bloga, lub za nie wpisanie skąd się pochodzi i co warto tam zobaczyć (uznawałam wpisy, w których polecaliście coś do zwiedzenia, ale nie napisaliście wprost jak się nazywa Wasza miejscowość).
W losowaniu wzięło udział 126 zgłoszeń.
Wiem, wiem : 126 plus 7 to dopiero 133 komentarze, pozostałe 6 to pomyłki techniczne (zdublowane komentarze :P).
W dniu ogłoszenia Candy blog liczył sobie 5.200 odsłon oraz 21 Obserwatorów.
W dniu zakończenia Candy odsłon było już 7.938, a Obserwatorów aż 60!!
Jest mi bardzo miło, że zechcieliście wziąć udział w zabawie, i że część z Was zamierza tu powracać, oglądać i komentować moje prace. Bardzo Wam dziękuję za wspólną zabawę! :*
W związku z tym, że frekwencja przeszła moje najśmielsze oczekiwania, zdecydowałam się także na nagrody pocieszenia - ale o tym za chwilę :)

Cieszę się, że losy cięłam na bieżąco, w przeciwnym wypadku wczoraj chyba nie poszłabym spać, siedząc nad tymi wszystkimi karteczkami :D

Dooobra, już nie przedłużam :)) Wrzuciłam,

zamieszałam,

wsadziłam do środka łapę i wyjęłam los...

Nagroda główna poleci do Rysy :)
 Serdecznie gratuluję!! :* i proszę o kontakt na maila: katarzynagrudnik@gmail.com
Jednocześnie informuję, że w związku z dużym zainteresowaniem candy - tak, jak obiecałam - do nagrody głównej dorzuciłam kilka rzeczy: małe papiery scrapowe, materiałowy duży storczyk, kolorowe sreberka... :) Mam nadzieję, że nagroda się spodoba!! :*

Później wylosowałam z pozostałych komentarzy nagrodę pocieszenia nr 1

i pocieszoną osobą zostanie...
 Małgoś!
 Gratuluję! :* i również proszę o kontakt na maila :)

A później się rozochociłam i postanowiłam wylosować jeszcze kogoś  :)

Nagroda nr 3 dostanie się w posiadanie...:
 april79!
Gratuluję :* i tu również proszę o kontakt na maila :D

Nagrody pocieszenia są do siebie bardzo podobne i wyglądają mniej więcej tak:

Mam nadzieję, że przyda Wam się to dziewczyny ;)))
Strzeliłam Wam też pamiątkową fotkę grupową :D :P :

A na sam koniec coś tylko dla ciekawskich ;) Otóż uświadomiłam sobie, że wymagałam od Was podania skąd jesteście i polecenia czegoś do zwiedzenia, a przecież sama nie wywiązałam się jeszcze z tego zadania!!
Zatem żyję sobie w Katowicach. Jest to miasto, które większości ludzi kojarzy się z szarością i smrodem, dlatego wszystkich przyjezdnych i przejeżdżających zachęcam do odwiedzenia Doliny Trzech Stawów i/lub Parku im. Tadeusza Kościuszki. Dla mnie są to dwie zielone oazy spokoju, miejsca, w których można odpocząć od wielkomiejskiego tłoku. Szczególnie Dolina jest moim ulubionym miejscem do spacerów, karmienia kaczek i łabędzi, opalania się, jeżdżenia na łyżworolkach, gapienia się na rozległe wody stawów, siedzenia w przytulnych knajpkach i imprezowania na terenie lotniska w czasie Juwenaliów :D

Bardzo dziękuję za miłą atmosferę zabawy, za obszerne komentarze, dzięki którym mogę sobie stworzyć notes z miejscami, które warto zwiedzić :)), za to, że mogłam poznać tak wiele wspaniałych blogów utalentowanych osób! UWAGA: odwiedziłam WSZYSTKIE Wasze blogi, na wielu z nich nie zostawiłam komentarza, bo jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej i bardzo staram się zdążyć oddać całość do końca maja, ale obiecuję, że jak tylko znajdę chwilę wolnego, powrócę do Was i zostawię parę słów od siebie :)) A w przyszłości na pewno jeszcze jakieś Candy ogłoszę! :)

***
Chciałam krótko, a wyszło mi jak zwykle :P

ps. Dziewczyny, jeśli się pospieszycie z mailami, to może uda mi się już jutro nadać przesyłki, bo akurat mam dzień wolny od pracy ;))

21 komentarzy:

  1. No i ja gratuluję wygranym :) Może mi się też kiedyś poszczęści ;) A ja Katowice znam bardzo dobrze ... studiowałam tam, a mieszkam bardzo niedaleko ot 30km w Bieruniu pod Tychami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Katowicach jeszcze nie byłam, ale w ostatni weekend poznałam dwie miejscowości na K;-)
    Wylosowanym gratuluję, zaraz sprawdzę gdzie mieszkają;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przejeżdżałam kilkakrotnie przez Katowice i wiem, że do większości pewnie nie należę :) ale mnie powalają te ogromniaste kominy. Uwielbiam na nie patrzeć, zachwycają mnie jak najpiękniejszy krajobraz natury :))
    Ot takie tam skrzywienie :)
    Zwyciężczyniom gratuluję :) i zapraszam do siebie na przydasiowe Candy
    http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom. Organizatorce też:) - przede wszystkim statystyk i... wspaniałych zdolności organizatorskich:)
    W Katowicach byłam lat temu wiele, jeszcze za komunistów ale nie kojarzę jakoś rzucającej się w oczy szarości... koniecznie muszę to sprawdzić kiedyś, tzn. odwiedzić Katowice:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję
    A do Katowic mam niedaleko

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom!! A Tobie dziękuję za super zabawę :)
    Katowice znam, często przez nie przejeżdżam gdy zmierzam do Krakowa, zresztą są niedaleko Gliwic- a to moje rodzinne miasto, wychowywał się tam mój tato, mam tam ciocie, wujków, groby dziadków, od dziecka spędzam tam wakacje. Kocham Gliwice, bo wiążą się z nimi moje najpiększniejsze wspomnienia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. też gratuluję i pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :)
    wiadomo praca mgr ważniejsza od komentarzy, trzymam kciuki za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:)
    Do Wrocka z Katowic autostradą rzut beretem, jakby co to się na kawę umówimy w Rynku i Cię oprowadzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo się cieszę i dziękuję za taką fajną niespodziankę, jestem na 100% "pocieszona" taką nagrodą pocieszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no proszę :D
    to mamy do siebie rzut beretem! :D hehehe
    powodzenia z pracą magisterską!
    ja chyba do mojej też się muszę pouśmiechać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wszystkim Wylosowanym :)
    aaa, Dolina cudne miejsce, też się tam czasem pojawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki! :):):):)

    Swoją drogą szukam chętnych do nietypowej wymianki :) szczegółty tutaj: http://myosthis.blogspot.com/2011/05/ktos-chetny-na-wymianke.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za zabawę i za podzieleniem się info a dolinie i parku, ja uwielbiam odwiedzać różne zakątki i pewnie i tam zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wygranym :)
    Powodzenia w pisaniu pracy i na obronie, ktora jest formalnoscia ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale czad!!! serducho ze szczęścia wali mi jak szalone...
    juz zabieram sie za maila:D
    a potem bede skakac z radości aż sił braknie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczynom szczerze gratuluję a Tobie bardzo dziękuję za zabwę:):)

    OdpowiedzUsuń