9 kwietnia 2011

Urodziny 4-latka :) i uzupełnienie komunijnej

Pamiętacie kartkę komunijną? Wczoraj dorobiłam jej stronę z życzeniami, z tymi samymi kwiatami z papieru GP, których użyłam na pierwszej stronie. Wyszło tak (słońce mi dziś płatało figla przy robieniu zdjęć...Ale i tak dobrze, że zdążyłam, bo później to już tylko deszcz i chmury... :( ):

A cały środek prezentuje się teraz tak:

Oprócz tego zostałam poproszona o wykonanie kartki urodzinowej dla 4-letniego chłopca. Miało być kolorowo, radośnie i z autkiem. Zainspirowana trochę pracami Kaszy, a trochę znalezionym w sieci szablonem, stworzyłam samochodową pierwszą stronę:

oraz zielony, wesoły środek - z życzeniami oraz z kieszonką na pieniążki :)

Użyłam tu cudnych papierów Lemonade (zrobione jest z nich żółte autko, no i ten zielony środek to również Lemonade), kieszonka zrobiona z papieru zakupionego w scrappeelu, dróżka po której jedzie autko, to papier ILS, niebo zrobione z papieru GP, więc totalny mix papierków tutaj mam :D Napis "urodziny" pochodzi ze Scrapińca.

4 komentarze:

  1. haha1 za kacperkową to masz ogrrromnego plusa... świetnie się nadaje dla dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta karteczka dziecięca :) a jej środek zaskakuje - ja tam bym się spodziewała, że będzie w tym samym kolorze, a tu taka fajna zieleń :)
    Kartka komunijna jest bardzo delikatna :) i też mi się podoba jej wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń