11 kwietnia 2011

Różane marzenie

Od wczoraj jestem wielką Szczęściarą i Łowczynią Nagród!! :))) Najpierw niedzielna cudowna wiadomość, że oto dzięki losowaniu stałam się właścicielką nowych pięknych papierów UHK, a dziś wchodzę do Malflu i nagle patrzę, a pod wynikami Candy widzę swój nick!! To niesamowite, prawda? Przez kilka miesięcy zapisywałam się na różne Candy i nic, już prawie straciłam wiarę, że kiedyś uda mi się coś wygra, a tu nagle dwa dni z rzędu takie niespodzianki :)) Chodzę więc ciągle uśmiechnięta, mam świetny humor i...powstaje coraz więcej kartek, bo jakaś wena szalona mnie wczoraj dopadła :))

Po fioletowej kwiecistej kartce zrobiłam kolejną - która również nadaje się na obecne wyzwanie Lemonade :) Bo użyłam stempelka tej firmy ;) Papiery natomiast są arkuszem z kolekcji "Usłane różami" z Galerii Papieru :) Różyczki powycinałam i nieco zmodyfikowałam kształt bukietu ;) Później obszyłam bukiet białym kordonkiem (znowu moje koślawe ręczne szycie ;P), dodałam kilka guzików z "kokardkami" zawiązanymi z różowej muliny i powstała taka oto delikatna, różana kartka:


Dziękuję za wszystkie miłe słowa :) Wspaniale jest czytać, że robię postępy, cieszę się, że scrapowo nie stoję w miejscu! :) Bo tak wiele jeszcze muszę się przecież nauczyć...!! :)
Zapraszam tu jutro, pokażę Wam moją dzisiejszą wymęczoną i wypieszczoną do granic (moich) możliwości karteczkę ;))

1 komentarz:

  1. gratuluję! ja już też wiem co to znaczy szczerzyć się z wyników candy :)

    OdpowiedzUsuń